Senaste nytt

FREE UPGRADE coming your way

henrik.hanevold

Administrator
Both "Dagens inlägg" and "Aktivitetsflöde" in the top banner link to this page https://www.businessclass.com/forum/whats-new/ which shows the 10 most viewed thread (in an undisclosed timeframe, but that's beside the point). "Dagens inlägg" doesn't link to the page showing the threads that have had posts today.
I agree. This seems wrong. I have sent it to the developer.
My guess is that he replaced "Dagens inlägg" with "10 mest lästa inlägg", rather than adding "10 mest lästa inlägg". If I´m not mistaken, we should have the following:
- 10 mest lästa inlägg
- Dagens inlägg
- Nya inlägg
- Nya statusuppdateringar
- Personligt flöde
- Senaste aktivitet
But what exactly are the differences between "Nya inlägg" and "Senaste aktivitet"?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

palmen

Moderator
But what exactly are the differences between "Nya inlägg" and "Senaste aktivitet"?
My assumption is that Nya Inlägg displays all of threads where there are posts you haven't read.
"Senaste aktivitet" shows the latest activity in x threads, no matter if you've read it or not, so basically it displays the last x updated threads.
 

ekf

Medlem
Perhaps it is just me, but I woul prefer to remove the list of online members, or move it further down. I am far more interested in the list of new posts.
 

Attachments

  • 20105688-1062-46D5-AD37-46403298F21F.jpeg
    20105688-1062-46D5-AD37-46403298F21F.jpeg
    105,3 KB · Visningar: 71

palmen

Moderator
Jag önskar att ha sidoväljaren högst upp. Nu måste man scrolla hela tråden till botten för att se och välja sida.

Åtminstone i Chrome på Android.
Den får absolut inte flyttas högst upp! Den måste finnas längst ner (men kan även finnas högst upp).

När man läser en tråd och det blir ny sida ska man inte behöva scrolla upp 100 inlägg för att kunna se nästa sida i tråden.

Många av oss läser bara nya inlägg så det är extremt sällan man är högst upp i en tråd.
 

zippan

Medlem
Den får absolut inte flyttas högst upp! Den måste finnas längst ner (men kan även finnas högst upp).

När man läser en tråd och det blir ny sida ska man inte behöva scrolla upp 100 inlägg för att kunna se nästa sida i tråden.

Många av oss läser bara nya inlägg så det är extremt sällan man är högst upp i en tråd.
Jag omformulerar mig. Jag önskar den på två ställen. Längst upp och längst ned.
 
Toppen