Senaste nytt

Fredagstråden™

Ännu en fredag och ännu ingen Björnström Jr. Vi får se om jag skriver samma sak nästa vecka :)

lugn bara lugn....om det är hennes första knodd så är det mer regel än undantag att dom är sena..frugan var 2 v över tid...

Men sen sitter du där..sömnlös med en liten sak som kan ta toner du inte visste existerade :)

Det är då man känner att man lever..el så...tålamodsprövande på högsta nivå.

Försenad på GOT, tydligen skräpväder på FRA... Jag trodde det var NYC som hade stormproblem? Jag som kände mig så nöjd med att jag inte åkte via EWR/JFK. Antar att strulen för jänkarna påverkar alla större flygplater.

Försenad på GOT, tydligen skräpväder på FRA... Jag trodde det var NYC som hade stormproblem? Jag som kände mig så nöjd med att jag inte åkte via EWR/JFK. Antar att strulen för jänkarna påverkar alla större flygplater.

Hoppas stormen inte berör ORD för mycket och det på måndag när vi ska hem till KRN. Jag kan dock utan att tveka ta upp till 2,5 h försening, för vi landar på ARN 07:45 och åker vidare 11:10. Brukar vara ett rent lidande att vänta de där morgontimmarna. Och sist vi kom från EWR var vi dessutom 40 minuter tidiga...

bland kommer fredag tidigt :)

319329_10150270840105334_592290333_8310850_4274958_n.jpg

Last edited:
Då var det fredag igen och ännu ingen bebis :)

Fantastisk vecka för BusinessClass.se på många sätt! Har haft mycket att göra den här veckan så jag är rätt trött - ska bli skönt att stänga av datorn och ta helg. Kan ju bli en väldigt spännande helg om lillen bestämmer sig för att landa!

I helgen står dop på agendan och jag ska faktiskt sjunga och spela piano under dopet.

Björn Afzelius "Sång till friheten" (Du är det finaste jag vet...) fick det bli efter noggrant övervägande, så nu gäller det bara att få rösten och spelandet så finslipat som möjligt inför söndagen.

Första fredagen på ett bra tag då jag inte är ute och flyger. Det får vänta tills på söndag. :)

Nu blir det något gott och dricka till en köttbit eller liknande på något lämplig restaurang...

Toppen