G
Gnopps
Guest
I loungen i Budapest på väg till USA och Little Rock. Toppenresa hittils.
Gustaf Boo Callert skrev:Jaha, eftersom jag (tillskillnad från alla andra här) inte har någon hög status i något bonusprogram, sitter jag snällt vid gate F33 och väntar på att boarda AY636 till Helsinki för att sedan ta mig över atlanten i någon sliten AA-kärra. Hoppas ni har det skönt i loungerna ;-)/ GKlicka för att utvidga...
AHO skrev:En EBG som låter sina poäng gå ut är en typisk medvetslös resenär i min mening.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Jag sitter och väntar på reserapporten för hur det gick att åka pendeltåg mellan Stockholm och Jakobsberg imorse.Klicka för att utvidga...
AHO skrev:Det är inte status som räknas på BusinessClass.se (även om vi gillar status), utan om du är medveten resenär eller inte.En EBG som låter sina poäng gå ut är en typisk medvetslös resenär i min mening.Jag själv har inte någon guldkort hos något flygbolag.Så mitt DinersClub kort är min vän som ger tillgång till olika lounger världen över.Dock det hade ändå inte fungerat i Helsinki, där det inte finns någon Diners kontrakt lounge.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Är det bara färgen som räknas kan du ju enkelt skaffa t.ex AA GoldKlicka för att utvidga...
Det blev Lanson (1999) för oss med!Tommy Palomäki skrev:Fredagskväll med en flaska Lanson och trevlig sällskap.Önskar en trevlig kväll till er alla!Klicka för att utvidga...