EricT skrev:En klassiker i Maputo är Costa do Sol och dricka Vinho Verde samt äta skaldjur....Bo på Polana Serena (precis brevid Svenska ambassaden)Har du varit i Maputo tidigare?Jag har rätt bra koll där... jag håller nämligen till där nere endel. Dock i Nelspruit på andra sidan gränsen....Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Är i Norge hos min mor/far tillsammans med min bror med sambo och barn. Passar på att göra lite reklam för den magiska norska västkusten. Bilderna är från vandring upp till Telenormasten som ligger på en fjälltopp som heter "Kattenakken" och ligger 724m över havet på ön Stord:Hordaland Mountains - Route Descriptions - Kattnakken, Steingilshgda, Budalsfjellet, Klovfjellet, StovegolvetSå nej, det är inte alltid affärsklass och förstaklass... I morgon skall jag åka med bussen...... till Stavanger och Sola Flygplats....... för att åka LH F till JFKKlicka för att utvidga...
Senator skrev:Är i Norge hos min mor/far tillsammans med min bror med sambo och barn. Passar på att göra lite reklam för den magiska norska västkusten. Bilderna är från vandring upp till Telenormasten som ligger på en fjälltopp som heter "Kattenakken" och ligger 724m över havet på ön Stord:Så nej, det är inte alltid affärsklass och förstaklass... I morgon skall jag åka med bussen...... till Stavanger och Sola Flygplats....... för att åka LH F till JFKKlicka för att utvidga...
Palazzi skrev:Har varit en mycket lugn fredag i solen. Legat och bubblat i en pool med nära vänner och avnjutit kyld champagneNu är semestern snart slut och alla bekanta sprids återigen för vinden. Det blir en liten snabb utgång ikväll för att säga adjö till de jag inte hunnit träffa....Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Bilderna är från vandring upp till Telenormasten som ligger på en fjälltopp som heter "Kattenakken" och ligger 724m över havet på ön Stord:[/url]Klicka för att utvidga...
Erik Bernskiöld skrev:Riktigt fint längs norska kusten, verkligen! Var alldeles för länge sedan man var där.Klicka för att utvidga...