Senaste nytt

Fredagstråden™

Inte fredag idag heller, men det är antagningsdag för högskola/universitet.

Mina kommande fem år är nu fastlagda: Ekonomprogrammet på Handelshögskolan vid Göteborgs Universitet. Just nu säger jag bara: JAAA! :D

Glömde säga grattis, det är en bra utbildning. Då kanske du springer ihop med en del folk jag känner. Kanske tur att att inte jag undervisar på Handels. Om jag hade dig som student skulle kanske bli enerverande för dina kursare i pauserna med allt frequent flyer snack:D

Är på västkusten, söder om Göteborg där solen skiner. Åkte ner med Blå Tåget som jag tänker skriva om sen :) Härligt med lite avkoppling med tanke på vardagsstressen som finns.

Avdelning: Älskling jag drack bara en drink! (1.5 liter jägerbomb)

1drink.jpg

En och en halv vecka kvar till avfärd mot Svalbard! Ser fram mot denna resa något enormt.
Det börjar lugna ner sig lite på jobbet nu, men jag behöver få tag i en ersättare för mig då vi reser bort. Precis alla verkar vara upptagna just den helgen, så det blir en massa mailande och ringande för att få fatt i folk.
Har dock en idé nu som jag ska testa på en kollega några mil bort... :)

OS invigt, måste fixa en VPN-förbindelse med tanke på att jag kommer att vara på Sicilien under hela OS och den Italienska televisionen inte prioriterar svenska intressen. Men ibland är inte Rai inte så uselt, just nu kan jag sitta och zappa mellan tidkvalet för F1 i Budapest och linjeloppet på cykel i OS. Tror iofs att detta är en ganska udda kombo när det gäller sportintresse:D

OS invigt, måste fixa en VPN-förbindelse med tanke på att jag kommer att vara på Sicilien under hela OS och den Italienska televisionen inte prioriterar svenska intressen. Men ibland är inte Rai inte så uselt, just nu kan jag sitta och zappa mellan tidkvalet för F1 i Budapest och linjeloppet på cykel i OS. Tror iofs att detta är en ganska udda kombo när det gäller sportintresse:D

Hur är det med Eurosport player till datorn? Jag kör alltid med det i Italien. Har iofs en VPN-klient också :)
Tror man får alla Eurosport kanaler för 279kr/år eller liknande

Toppen