Senaste nytt

Fredagstråden™

Sitter iaf på Lilla London och försöker glömma att jag inte är i London just nu. Ifall någon är i Götet o vill joina så är det bara att komma:) Sitter ute på hörnet :cool:

Har varit i Sverige i 10 dagar nu, och vädret bjuder inte direkt in till att stanna längre...

Ingen resa inbokad förrän i Augusti!:eek:

Letar efter lämplig resa nu, men priserna är inte direkt modesta... Får kanske bli Italien igen, men känns lite enformigt.

Nu är väskan packat, checkat in till morgon dagens flygningar och fick mina favorit platser 1A, 2A och 2A respektive avgång, kontaktat Radisson Blue Polar Spitsbergen för att de ska hämta mig från flyget... Svalbard vi syns imorgon.

Önskar en trevlig sommar till er alla!

Sitter på GOT på väg till Milano. Noterar precis at Brussels airlines inte får använda *A/SAS loungen utan måste klara sig med menzies. Vafalls?

Då är det exakt 3 veckor sedan man satt och myste i CX F. Men jag ska inte klaga, med tanke hur vädret har varit hemmavid, känns det helt ok att spendera ytterligare dryga 2 veckor i 30 grader och sol på Sicilien.

denna fredag blir hemma..utan jatlag, utan tankar att man ska resa snart igen. Barnvakt till ett mindre fotbollslag i åldersklasserna 6-12 år.
Efter så många år som pilot och på ständigt resande fot känner jag nu av svensson livet och sitter på balkongen och ser flygplanen starta från UME....

Delade känslor på hög nivå...

Toppen