Senaste nytt

Fredagstråden™

Tillbaka från tripen i Paris
Dock blev vi försenade från cdg eftersom nåt var vajsing med lysena på ARN, men på knackig pilotengelska trodde jag piloten ropade ut att det var lightning, dvs blixtar som stökade till det..

SAS sista flight ARN-OSD bjöd på en goodiebag i planet, schampoo, tandkräm osv till Samtliga passagarare, bra där!

Kort och mer kommer i nån annan tråd

SAS sista flight ARN-OSD bjöd på en goodiebag i planet, schampoo, tandkräm osv till Samtliga passagarare, bra där!

Jag har haft 3 SK-flighter den här veckan och inte sett till någon goodiebag. :( Dock noterade jag att de små huvudskydden (papperslapparna) hade jultema med blå julgranar i torsdags.

Veckan har spenderats utanför Paris och efter en inflygning på CDG i början av veckan med en sidvind som fick halva kupén att kaskadspy och en hemresa via CPH i allmänt kaos och kassa ombokningar (23E istället för 02F är inte skoj!!) så mötte jag frun i dörren som skulle iväg på weekend shopping över helgen. Hon kommer hem på söndag kväll närmitt flyg till AMS går så det är väl som för de flesta andra .. Q4 hets!!

Inga resor alls i mellandagarna .. skönt att sova i sin egen säng!

Äntligen är det julledighet! Haft en hektisk höst med lite väl mycket saker att göra, men nu är allt klart! Fick körkort igår så då blev det firande med en flaska Bollinger Special Cuvé, en Pol Roger Brut Reservé samt hummer:D Ska på avslutningsmiddag för min sektion ikväll, så det blir att ta det lugnt imorgon. Ser fram emot min resa till BKK på onsdag med Swiss i C :D

Jag skriver nu för det är fredag i Nya Zeeland. :)

Jag ska köra bil till Sundsvall fram och tillbaka för att lämna katten till svärföräldrar. :eek:
Det lär bli ca 8-9 timmars körning beroende på trafiken och väg hållning.

Hej alla!
Imorgon är det fredag men kommer ta en paus på den sociala livet på webben så skriver redan idag. :)
Det kommer att bli en Julhelg med föräldrar i Helsingfors. Avgång med KF i Premium Class
och avkopplande vistelse i ARN Scandinavian Lounge.

Tack för redaktionen att ni utvecklar siten och ägnar er fritid för oss alla.
Jag vill passa på att önska...

God Jul och Gott Nytt År 2012 till er alla!
Njut av Julhelgen med dina nära och kära.

merry-christmas-and-happy-new-year-2012.jpg
Jul hälsningar,

Tommy

God Jul på er alla!

Jag fick en riktigt trevlig lunch med Senator på Prinsen i Stockholm idag. Faktum är att vi satt ett par bord ifrån den riktiga prinsen (Carl-Philip). Bra mat och många trevliga diskussioner.

Imorgon bitti sätter vi oss i Mercan och börjar rulla norrut mot Jämtland. Tio dagars semester med jul & nyårsfirande samt tid med fru & barn väntar - härligt!

Fast på jobbet till kl 16.00. Får trösta mig senare med en viltsvinsstek som flickvännens far fällt. Inget flygande och farande på 12 dagar...

Jag fick följande mail idag från min bekant. :) Ni har kanske också fått pressreleasen..

Affären är klar - IKEA köper SAAB

Ny bilmodell redan till hösten:

Nu presenteras bilen "INGVAR".

Kommer att finnas i 5 olika färger inkl furu som man enkelt kan måla själv.

Alla verktyg för montering ingår.

attachment.php

verktyg.jpg

Attachments

• ikea.jpg
    ikea.jpg
    99 KB · Visningar: 490
Toppen