Ikväll blir det Olearys med några vänner. Sen kanske vi går hem till mig och prövar någon av de dryga 30 flaskorna med whisky vi fick av tjejens pappa förra veckan?
Är i Norge (på västkusten) där det otroligt nog inte regnar idag! Kom från LHR med BD till BGO igår i C/J. Intressant resa på en ERJ-145, där 1A samt 2A samt 2C-D var business. En kille hajade inte detta och blev sur när han flyttades bak till sin ursprungsplats. Super trevlig service från BD personalen, ompysslat som 'attan. Åker SVG-CPH-ARN på söndag; middag i Stavanger lördag kväll med gamla vänner.
Countdown till julen har startat, men allvarligt mycket jobb nästa vecka in hela vägen. Också bokat lunch med businessclass.se redaktören på torsdag
Sista flighterna under 2011 blir:
26/12 ARN-LHR BA CE
26/12 LHR-JFK BA New First
28/12 JFK-SKB AA First
Precis hemkommen efter en vecka i London och Linköping. Imorgon bär det av till Oslo och på söndag till NYC! Ska bli jätteskönt att ha lite semester och för en gångs skull slippa renovera bort hela ledigheten.
Sista helgen i Kina för i år. Blir att ta det lugnt och fundera över lite julklappsköp inför stundande högtiden. Har även signat upp för ExpertFlyer Trial och vi får väl se ifall jag fastnar.
Skall bli kul att testa Turkish på vägen hem, även om det skrivits en del på sistone om säkerheten.. ;-) TK-loungen i iST verkar dessutom öppna precis lagom till att jag behöver promenera in (05:00) och passar ju bra för en dusch och (en andra) frukost.
En riktigt slitsam fredag börjar gå mot sitt slut och jag ska snart gå hem från jobbet. Börjar känna mig riktigt risig i halsen av att ha dragit i mig för mycket kall luft.
Jag kommer jobba nästan hela helgen. Dock så blir det ett litet avbrott för en trevlig och högtidlig julsittning imorgon eftermiddag. Gäster från norra Norge är tydligen också på ingång till detta 10-årsjubileum.
Ny frackskjorta har därför idag införskaffats! Det var inte igår jag använde frack...