Senaste nytt

Fredagstråden™

Yay, sista dagen i Kalmar! En föreläsning med en massa komplicerade formler, en labbövning som kommer va kul o en tenta som kan gå hur som helst (förklara första o andra gyrolagen den som kan!) o sen köra till Stockholm i detta underbara väder. Garanterat att jag gjort mig förtjänt av både champagne o julbord imorrn ;)

Anlände ett blåsigt Frankfurt strax efter kl 19 igår kväll. Skulle ta en stödvila på hotellet vid 21-tiden och sedan avsluta dagen med en kall i baren. Så långt hann jag inte... Vaknade mitt i natten med alla lampor tända i rummet, orkade inte röra mig och sedan sov jag till kl 5 och har varit klarvaken sedan dess.
Har just ätit frukost i en timme och ska slappa lite till utcheckningen kl 14.
18:30 blir det Asiana-bussen till ICN. Om det är någon mer BC-are ombord idag, så hittar ni mig i 3K med ett leende på läpparna och ett glas Pol Roger Winston Churchill i handen... :)

Fredag, idag; kort dag. Ett möte inbokat nu på e.m. Sedan en lugn kväll hemma med kanske en film.
Imorgon, lördag; ser fram emot julbordet! Ska bli kul!
Söndag; så lite som möjligt .... detox?

idag går jag på julfest med mina arbetskollegor
Skulle vilja varit på BC:s imorgon, men får minnas förra årets.
Imorrn inviger vi en ny arena här i OSD så de blir det istället med div 1 hockey på kvällen i nya hallen

Tog tidig helg. Lagat tidig fredagsmiddag, njutandes av ett glas rött till.
Gläder mig åt att jag slipper resa i detta oväder.
Tänder alla ljus jag har och konstaterar att fest-stassen är förberedd inför morgondagens "före-, under- och efterfest" till BS.se's julbord i morgon!

Fler som dyker upp och håller stämningen uppe tills julbordsgänget ramlar in?

Trevlig fredagkväll och helg önskar jag er alla!

Jag sitter på jobbet och tänkte åka hem om en stund och köpa med mig en 3 rätters takeway från Lux och mysa med ett glas rött vin och reflektera över vad det är jag har gett mig in på.

Imorgon blir det däremot bubbel i Cadierbaren

idag går jag på julfest med mina arbetskollegor
Skulle vilja varit på BC:s imorgon, men får minnas förra årets.
Imorrn inviger vi en ny arena här i OSD så de blir det istället med div 1 hockey på kvällen i nya hallen

Bra att du tog dig hem efter strul med missat flyg. Minns själv min bravad här i Frankfurt för snart 2 år sedan. Har liiiiite mer marginal idag. Boarding mot ICN kl 18. Den ska man vara bra under isen för att missa, känns det som. ;)

Toppen