Senaste nytt

Fredagstråden™

Ojojoj, så mycket att berätta, vi börjar i morse.

Vaknar, fixar det sista inför att lämna lägenheten i över en månads tid, till skolan, pluggar.
Klockan blir 11.50 och det spännande börjar:

Vi (jag och några klasskompisar) drar till Pite havsbad för att vara med på ett årsmöte där vi vänder upp och ner på lite saker och väcker en hel del känslor i föreningen, vilket antagligen var nyttigt. (det är en intresseförening för brandingenjörsstudenter som styra fruktansvärt konstigt, behövde styra upp det lite på årsmötet)

När det är avklarat 15:20 dundrar vi till LLA för att jag ska hinna med en flight, vi är i tid men flyget (SK013), är sent från ARN och likaså från LLA tillbaka, rackarns, då missar jag min tåganslutning. Tusan också.

Ringer SJ och ber om att få byta tåg (på en biljett som ej är ombokningsbar), tydligen är jag så smooth på att snacka till mig saker att jag lyckas boka om mig till ett senare tåg, sweet!

Nytt tåg blir 20:14 från Stockholm C, gott om tid mao. Dock ska detta tåg ansluta till en buss i Skövde som kan bli tajt om tåget är sent. Nu ska man inte måla fan på väggen, men jag misstänker att min anslutning i Skövde inte kommer gå så bra. Bereder mig på en tjock taxinota.

Ringer min kompis i Skara, hon säger att "bara du tar dig till Skövde löser jag att någon komme roch hämtar dig" - SWEET! Allt går i lås ändå, det blir bara lite senare, nåja, då blir det alltså semestervin lite här och var längs resan, glad fredag!

(Och på onsdag lyfter TG960 och jag sitter i Premium Economy och dricker champagne, inte alls dumt)

Firar med ett glas fake Champagne att kostnaden för att laga fönsterrutan blev mycket lägre än vad jag först hade trott. Ser fram emot en skön helg i Istanbul, med god mat och fint väder.

image.jpg

Kollat på senaste avsnittet av "Solsidan".

Nog har en en point där? ;-)

Galen vecka på BusinessClass kontoret med lansering av BusinessClass.dk och allt det där jag skrivit om tidigare.

Hemma med dotter och fredagsmyser. Borde släppa datorn men hittade F award till SYD i April, funderar på att ringa och boka när hon somnat :)

Jätteladdad för julbord imorgon med BC gänget!

Galen vecka på BusinessClass kontoret med lansering av BusinessClass.dk och allt det där jag skrivit om tidigare.

Hemma med dotter och fredagsmyser. Borde släppa datorn men hittade F award till SYD i April, funderar på att ringa och boka när hon somnat :)

Jätteladdad för julbord imorgon med BC gänget!
Har du avbokat din Virgin biljett Martin?

Sitter och väntar på att flyget till KRN ska gå från UME. Men personalen har precis ställt fram fika för oss som sitter och väntar.`Mycket trevligt :) 23:50 är senaste budet. Någon annan som är "fast" i stormen?

Idag är en riktigt skön dag. Tidigt hemma, och sedan varken jobb eller utgång på kvällen.

Var 1h på gymmet, och nu har jag marathon i tv-sport. 2x Alpint och nu är de igång med hästhoppning :cool:

Inmundigar en låda Thai-mat, vilket verkligen inte händer ofta.

Hälsningar från Jet Lag Club i Narita!
Tar en kvällsöl och "landar" lite efter härliga Asiana-flygningar.
Lite kul meny här... :)

Får se om fotot dyker upp. Forum Runner påstår att den kraschar när jag försöker lägga upp bilder...

EDIT: Jaha, TVÅ bilder...
ForumRunner_20131207_213809.png

Last edited by a moderator:
Toppen