Senaste nytt

Fredagstråden™

Har just avslutat veckans jobbande och smuttar på en Whiskey, och går igenom nästa veckas Asienresa som ska bli min första F

Sitter på starbucks nåt kvarter från Grand central station i new york och tar igen mig.
Black friday idag, dvs superrea överallt.
Inser att jag nog är lite folkskygg.. Eller ja ogilla stora folksamlingar i samma varuhus iaf :)

Förflyttat mig från Göteborg till London för några snabba öl med en god vän som fyller år. Blev uppgraderad till executive room på Holiday Inn vilket gav lite extra drycker och snacks på rummet samt fritt internet. Imorgon förmiddag bär det av till Madrid.

Ingen trevlig början på helgen. Storm här i Rotterdam, och vinden är extra påtaglig i centrum nära vattnet. Så påtaglig att mitt fönster var krossat när jag kom hem. Ett handtag som inte var ordentligt stängt, så det blir bara att punga ut för ett nytt fönster…

Sitter på centralstationen och väntar på att få ta ett tåg till Linköping. SJ är bland det sämsta vi har i Sverige. Bara för att det blåser lite nere i skåne så ställer man in HELA sträckan Stockholm-Malmö med X2000. Vore det inte läge att iaf köra till Jönköping eller så?

Idag väntar en lång dag med möte och därefter julfest med jobbet. FruAgehall ska ansluta till kvällen och sedan bär det hemåt imorgon för att ladda om inför BC-julbordet.

Sitter som vanligt på SL 676 upper deck på väg till NTS (Norrtälje Sjukhus). Kort dag idag och en helt ledig helg utan jourer. Här ska julbakas. Ser fram emot lakritsknäcken jag gör varje år. Missar tyvärr BC-julbordet, men jag hoppas det blir fantastiskt för er som går. Önskar er alla en trevlig helg.

Toppen