Senaste nytt

Fredagstråden™

Tackar! Ping GOTATH Sofia Palazzi Bonden telelina

Dykcert har jag redan. ;-)
Flygcert vill jag ta!

Det var A+, uppdelat i två delprov inom IT.
Prov 1, max 900 p (72 frågor), minimum för att klara sig 675p. Jag satte 822p.
Prov 2, max 900 p (72 frågor), minimum för att klara sig 700p. Jag satte 847p.
Grymt nöjd. Nu är det bara att ta nästa tegelsten inför nästa cert.

Hade ju i det här forumet passat bättre om det varit t.ex. ett PPL. ;-)

Men först ska jag fira detta och njuta en stund!

Last edited:
Tunga förberedelser inför ett nytt arbetsprojekt, har lämnat storstan för att få total arbetsro i slutfasen. (Dock så kan jag inte hålla mig ifrån att kolla BC typ 10ggr per dag som rast i arbetet)
Har inte flugit/rest nästan alls på flera månader och hoppas att sparka igång projektet smärtfritt med mycket resor i Januari.
Trevlig helg!

Gissa vad jag gör? Jo, jobbar som vanligt ;)
Och nojar över vilken alpresa som ska bokas, hur Mr Sofia ska komma hem, hur jag ska klara mina fyra (4) tentor nästa vecka och vill att min axel ska sluta göra ont, hur pengarna ska räcka osv osv osv.
MEN det är underbart vackert väder i Stockholm så livet är inte så jäkla dumt i alla fall :D

Sitter på en föreläsning i MATLAB, vi är lite trötta på detta då det var fyra år sen vi sist läste matematik (1an, nu går vi i 5an, universitet så att ingen misstar mig...)

En vecka kvar innan semestern börjar, heja.

Gissa vad jag gör? Jo, jobbar som vanligt ;)
Och nojar över vilken alpresa som ska bokas, hur Mr Sofia ska komma hem, hur jag ska klara mina fyra (4) tentor nästa vecka och vill att min axel ska sluta göra ont, hur pengarna ska räcka osv osv osv.
MEN det är underbart vackert väder i Stockholm så livet är inte så jäkla dumt i alla fall :D

Det låter som om du har det lite körigt. Önskar lycka till med allt och särskilt tentorna! Det är ju såå skönt att lägga dem bakom sig sen. #lyckospark

Grattis ESSA !

Själv: andra helgen på rad utan resa! Nåja, har en del att stå i, helgen är vigd för "domestic maintenance".
Några recensioner är också på gång, ska skrivas in asap, med bilder. Det blir imorgon, lördag.

... och ikväll blir det film i 3D; Gravity

Toppen