Senaste nytt

Fredagstråden™

Jaha, då har ytterligare en vecka gått för mig med. Den här veckan har jag som längst varit 1,5 mil från min bostad då jag var på Sunderby sjukhus imorse. Man kanske ska skriva något om bussresan dit idag, fast jag tror jag skippar det för det var inte så stor skillnad för det var en normal LLT buss jag tog och jag har säkert åkt med just den bussen förut ;)

Det är inte status som räknas på BusinessClass.se (även om vi gillar status), utan om du är medveten resenär eller inte.
En EBG som låter sina poäng gå ut är en typisk medvetslös resenär i min mening. ;)

Jag själv har inte någon guldkort hos något flygbolag. Så mitt DinersClub kort är min vän som ger tillgång till olika lounger världen över.

Dock det hade ändå inte fungerat i Helsinki, där det inte finns någon Diners kontrakt lounge. :(

Är det bara färgen som räknas kan du ju enkelt skaffa t.ex AA Gold :p

Idag är det en bra fredag. Sitter i TK's lounge i Istanbul och väntar på att få gå ombord på TK015 till Sao Paulo. Väl ombord väntar 13.5h av TK C-klass. Synd att jag är så trött att jag knappt kan dricka vatten..

Toppen