Senaste nytt

Fredagstråden™

Sitter fn. i förstaklassloungen på Chengdu International Airport. Inte en speciellt imponerande lounge men här finns lite att dricka och fritt internet. Intressant är att reklamfilmerna för internationella flyg från CTU visar en rutt till Vancover över Europa... :confused:

Mitt boardingkort tar mig till Shenzhen varifrån jag sedan tar buss över till Hong Kong för en helg med god mat/dryck, en hel del shopping och ev lite sightseeing. På söndag blir det att för första gången se vad Shenzhen airlines går för när jag då återvänder till CKG.

Sitter på Landvetter och ska strax flyga upp till Stockholm och Kiruna. Veckan har innehållit jobb i Umeå, en snabbresa till Budapest med diverse presentinköp, fira min mammas födelsedag i Göteborg samt umgås med goda vänner. Väl hemma väntar lite jobb i eftermiddag och som avslutning på dagen after work på Camp Ripan med kollegor och bekanta.

Heeeeeeeeeeelg :)
I helgen ska jag göra...nada..zipp ziltch... efter ha kört 6 pass/v på gymmet under 3 mån så är jag bra sliten och något övertränad så vila är bra..

Äntligen fredag!

Jag håller After Work på kontoret där vi ska fira att vårt kontorshotell TheLoft äntligen är färdigbyggt. Blir bubbel och buffé vid 17.00.

Imorgon skriver jag högskoleprovet igen - har blivit utmanad att skriva 2.0 och det ska jag försöka fixa :)

...på den flygrelaterade fronten kan jag berätta att jag åker till NYC nästa helg. FIRST :D

En flaska billigt bubbel ligger i kylen hemma och väntar på mig. Inget som gillas av er finsmakare så jag nämner inte ens vad det är för något :) Kostar under 70kr/flaskan ;)

Det behövs efter denna sega och kassa vecka. Inga resor senaste tre veckorna förutom en resa med egna skruttbilen till Falun igår med en nästan 3 timmars väntan assistanskåren på sidan av motorvägen med trasig bil i mörkret som "bonus". USCH!

Sitter och väntar på San Diego International Aiport, mitt flyg avgår om ca 40 min till Chicago. Framför mig har jag en skyline och lite ögongodis i form av diverse flygplan, solen skiner och det är säkert 20-25 grader ute.
Hälsningar från Cali

Skönt att vara hemma efter en Halloween inspirerad After Work på kontoret.

Denna vecka har jag varit i stan hela veckan för en gång skull. :) Har ju bokat en del biljetter; ARN-TLL-ARN (OV), 2 X ARN-HEL-ARN (SK+KF), ARN-AGH (SK) och CPH-ARN (SK). Det ser ut att kommer att flyga mer än vad jag planera på SAS Pointbooster kampanjen. Lite trist att missa alla extra poängen.

Nu är det dags för Glee Säsong 1 maraton med vin och popcorn...

Önskar en trevlig helg till er alla!

Sitter hemma och missade högskoleprovet. Det var "inte viktigt" hälsade frun och bad mig stanna hemma och ta hand om dottern istället.

Jag steg upp 07 redo att ta hand om allt som behövdes ta hand om. Dottern sover fortfarande (10:20) så jag har läst alla dagstidningar, tagit två espresso och nu börjar jag bli lite otålig :)

Toppen