Senaste nytt

Fredagstråden™

Hittade detta av en slump, lite festligt att det finns en marknad för allt.
(Jag är varken köpare eller säljare:)

Eurobonus Guld Status bagage-taggar på Tradera. Övrigt | Biljetter &

HAHAHAHAHAHAHHAAHHA....

"Alltid drömt om att resa VIP, här får du chansen genom Eurobonus Guld bagagetaggar som sätts på ditt handbagage eller handväska. Större chans till att få bättre behandling och till att bli uppgraderad när du väl är vid gaten"

Ska banne mig sälja mina Pandion taggar :)

Så när vi ser nån stackars lättlurad sate sitta och vänta på en charteravgång med pandiontaggar så vet vi vem som är skyldig, alltså? ;)

Sittandes på 57 våningen i en lägenhet mitt på Manhattan, tittandes ut över en fin skyline, kan jag bara ge ros till Brussels Airlines. De har en riktigt bra Business produkt på long haul. Bra service och en trevlig stol.

Hade fått mail från Hyatt Regency i Kyoto. Anade oråd men det var inga problem. De ville veta när jag tänkte komma och har fått bekräftat att de väntar mig...

Nu börjar det också bli dags att checka ut från hotellet och ta sig till flygplatsen. Nästa post hamnar i loungetråden när jag är där...

Idag har jag dålig karma.
Ena checkade bagage har tagit vilovägar och den andra har gått sönder vid handtaget.
THAI ground staff sa att de skall stå för reparationskostnaden, men de beklagade att det inte går att reparera medan jag är i Bangkok för att väskoreparatörerna är stängda under Songkran. :(

Toppen