Trevlig fredag man får lov att rapportera om idag då! Sitter just nu i den uppfräschade loungen på GOT och väntar på SN2324 mot BRU och vidare med SN501 mot JFK, allt i Business.
Fredagen börjar lite lustig. Någon har försökt skimma mitt SEB-kort genom att köpa tjänster för 5000 EUR på Betsson. Som tur är var banken vakna på det och jag komme rfå tillbaka pengarna.
Man blir ju ändå en smula irriterad, för jag känner inte att jag använt kortet på något skumt ställe. Det är väl tyvärr att individuella taxi och restauranger kan vara befirade från skrupler.
Varit över en sväng i den kapitalistiska kommunistdiktaturen. Vid inpassering i "imigration" frågar helt plötslig kontrollanten: "Are you an artist?" Inte direkt vad man förväntade sig Ser väl tydligen ut som en sådan, efter det att jag klippte håret i HK och inte kan sätta det hästsvans
Är i Munchen och drar till London om en stund för att dricka lite bubbel och middag med en tjejkompis. Sedan vidare ut på landet, Royal Tunbridge Wells och hästpolo event för att rivstarta våren i UK.