rustscheff
New member
Grattis Björnström. Inget är som klappret utav små små klor hemma....
bjornstrom skrev:Ännu ett inlägg i fredagstråden men nu har jag glädjen att berätta om min nyfödda dotter! Hon kom igår kväll och är helt fantastisk! Känner mig jättestolt som pappa och livet förändrades verkligen igår. Det var ganska dramatiskt och en dag man aldrig glömmer.Klicka för att utvidga...
Jotack. Dottern vaknade 0650 idag och eftersom det är frugans sovmorgon blir det jag som snällt får traska ner och läsa bok med henne.TorbjornMieden skrev:finns inte så mycket som slår känslan av att ha knodden sovandes hos sig....sen kommer man hem och det där med sova verkar bara va en dröm...Grattis och och ta väl hand om er.Klicka för att utvidga...
Du ser ut att få en ganska fin dag i STO iallafall. Själv är jag på jobbet, egentligen pappaledig men har ändå avsatt fredagar till jobb för att inte komma för långt efter. Dessutom, ganska skönt att få umgås med vuxna mämnnsikor och inte bara en 4-årig kille som snackar oavbrutet, en 17 månaders med ett rörelsemönster som skulle göra Cirkus Cirkörs akrobater avundsjuka och alla hemmamorsor som ska jämföra graviditeter och förlossningar på ett sätt som gör att killars lumparhistorier bleknar ganska fort. Nu ska jag börja analysera resepolicies!vicce skrev:Återigen fredag... Dags att flyga GOT-ARN-GOT idag... Dock är ju inte de tidiga morgonflighterna det bästa jag vet.Klicka för att utvidga...
Jacob skrev:Det blir en lugn kväll för min del. Imorgon väntar Stockholm halvmarathon så behöver vara pigg och alert.De första 17 kilometerna är inga som helst problem, men sen börjar det, de sista 3-4 kilometerna är en ren plåga och allt handlar om hur mycket man kan plåga sig själv. Man funderar på varför man överhuvudtaget utsätter sig för det, och dessutom betalar pengar för det. Och lik förbaskat när man väl kommit i mål och träningsvärken lagt sig så sitter man och letar nya lopp. Det är lustigt det där.Hoppas på fint men inte alltför varmt väder. Någon mer här som ska springa?Klicka för att utvidga...
Jacob skrev:De första 17 kilometerna är inga som helst problem, men sen börjar det, de sista 3-4 kilometerna är en ren plåga och allt handlar om hur mycket man kan plåga sig själv. Man funderar på varför man överhuvudtaget utsätter sig för det, och dessutom betalar pengar för det. Och lik förbaskat när man väl kommit i mål och träningsvärken lagt sig så sitter man och letar nya lopp. Det är lustigt det där.Hoppas på fint men inte alltför varmt väder. Någon mer här som ska springa?Klicka för att utvidga...
Jag har hört att människan är det enda djuret som plågar sig för att det är så skönt efteråt, typ som att duscha kallt. Lycka till!Jacob skrev:Det blir en lugn kväll för min del. Imorgon väntar Stockholm halvmarathon så behöver vara pigg och alert.De första 17 kilometerna är inga som helst problem, men sen börjar det, de sista 3-4 kilometerna är en ren plåga och allt handlar om hur mycket man kan plåga sig själv. Man funderar på varför man överhuvudtaget utsätter sig för det, och dessutom betalar pengar för det. Och lik förbaskat när man väl kommit i mål och träningsvärken lagt sig så sitter man och letar nya lopp. Det är lustigt det där.Hoppas på fint men inte alltför varmt väder. Någon mer här som ska springa?Klicka för att utvidga...
Hyperion007 skrev:Idag är jag så trött så trött. Gör ont i hela kroppen och känner mig som en säck äppelmos. Blir att åka hem och SOVA i 2 dagar.Klicka för att utvidga...
David Axelsson skrev:Sitter hemma och går igenom gamla boardingkort, läser businessclass.se och kollar på awardbiljetter, lugnare fredag än så kan det inte bli. Imorgon blir det golf och jag tänkte att jag skulle spela utan att vara bakfull för en gångs skull.Inte en enda flygning denna veckan, känns riktigt overkligt, och faktiskt lite skönt.Klicka för att utvidga...