Gnopps
Medlem
Jag har slutat samla mina, nu när man får kvittopapper är det inte samma känsla längre.Ohhh, vilken mysfredag, gamla boardingkort mm!
Jag har slutat samla mina, nu när man får kvittopapper är det inte samma känsla längre.Ohhh, vilken mysfredag, gamla boardingkort mm!
Gick du så hårt åt spriten i loungen nu när du kom in i Scandinavian Loungen?
Skämt åsido, själv är jag hemma och jobbar genom att följa upp saker via mail. Passar även på att utnyttja det underbara och lagom varma vädret ute till att snickra klart lite möbler som påbörjades under augusti men inte hann bli helt klara. Det är rätt skön omväxling att stå ute och jobba med riktiga verktyg istället för virtuella då och då. Men det får inte bli för ofta...
Jag har slutat samla mina, nu när man får kvittopapper är det inte samma känsla längre.
haha nej, vart en liten Remy Martin VSOP bara, skulle ju köra bil när jag kom till kontoret vid 01 tiden inatt.
har väl blivit 8 timmar sömn de senaste dygnen. Är fortfarande på kontoret, men bara 1timme och 12minuter kvar!
Jag skulle lagt dom sista raderna på reportaget kring vinnaren i Resebyråtestet redan imorse men familjen har tagit all tid så jag sätter mig vid datorn först nu. Ledsen för förseningen allihopa
Håller på att göra dom sista justeringarna kring programmet den 7:e Oktober. Kommer bli en kul dag från 08.00 - 21.00 har vi ett ganska späckat program utöver händelserna på Arlanda med SAS. Inbjudan och program publiceras när allt är 100%. Vill undvika att gå ut med information innan allt finns på papper.
Skön helg med lilla Linnea Björnström väntar. Hon är fantastisk![]()
Nej men vi har öppettider som måste följas osv osv.
NY resa? Privat eller? Vart det något av den där milage run vi snackade om till BKK?