Senaste nytt

Fredagstråden™

Veckan började i Shanghai, fick flyga dit i en 11 dagar gammal 737:a vilket kändes väldigt bra, och avslutas nu med en helg i Peking. Där emellan har jag hunnit med några stressiga dagar på kontoret i Chongqing. Kan glatt rapportera att vid samtliga flighter har mina prio-taggade baggage kommit ut på bandet ibland de tre första, bra jobbat flygplatspersonalen!

Stort grattis till fam Björnström!

Jag avslutar veckan i loungen på EBB istället för hemma i sängen. :(

Nästa vecka stod Elfenbenskusten och Ghana på programmet, men det har jag ställt in för min del. Som tur var, så bokade jag den resan med helt återbetalningsbara biljetter eftersom jag var osäker på om mina pass skulle hinna komma tillbaka korrekt viserade. Så även om det gnälldes lite på att min biljett var 10000 dyrare än min kollegas, så visade det sig att det var en besparing i slutändan.

Skönt att det är fredag. Arbetsveckan är över och dags för en kryssning imorgon med vänner på Östersjön.

Veckan har innehållit en dag i Örebro och en i Västerås. Annars på kontoret i Kungsholmen. Det ser ut att det blir en busy, busy höst. Denna vecka bokat följande resor ut över redan dessa som bokat innan: OV; ARN-TLL-ARN, SK; ARN-AGH-ARN, SK; ARN-RNB-ARN, SK; ARN-MMX-ARN, SK; ARN-CPH-ARN och SK; ARN-SDL-ARN. Det ser ut att får ihop cirka 100 resor med SK under denna medlemsår. (februari-januari)

Något annat... Igår var det en bra dag. Boken "Välkommen hem till Maria Montazami" har kommit. Min vän som jobbar som inrednings stylist kommer på måndag kväll och skall hjälpa mig att inreda om vardagsrummet och på tisdag står matsalen i tur. Det skall bli mysigt och hemtrevligt.

Önskar en trevlig helg till er alla!

DSC_0267.jpg

Ännu ett inlägg i fredagstråden men nu har jag glädjen att berätta om min nyfödda dotter! Hon kom igår kväll och är helt fantastisk! Känner mig jättestolt som pappa och livet förändrades verkligen igår. Det var ganska dramatiskt och en dag man aldrig glömmer.

Stort grattis!!!

finns inte så mycket som slår känslan av att ha knodden sovandes hos sig....sen kommer man hem och det där med sova verkar bara va en dröm...:)

Grattis och och ta väl hand om er.

finns inte så mycket som slår känslan av att ha knodden sovandes hos sig....sen kommer man hem och det där med sova verkar bara va en dröm...:)

Grattis och och ta väl hand om er.
Jotack. Dottern vaknade 0650 idag och eftersom det är frugans sovmorgon blir det jag som snällt får traska ner och läsa bok med henne.

HeHe. Min dotter kom hem 07:50 släpandes på en ca 210cm lång drasut som jag aldrig sett förut. Det ändrar sig snabbt så njut medan de är små..

Toppen