Senaste nytt

Fredagstråden™

Ska snart ta en promenad iväg till Petite France för att fika med en ny kontakt. Därefter bär det av till Berwaldhallen för säsongens sista konsert. Däremellan något litet att äta i Östermalmshallen ... med kanske ett glas kylt rosé eller chablis. Vi får se,beror på vad de har att inmundiga idag.
Är den tillfälliga Saluhallen trevlig? Inte varit där ännu

Fredag eftermiddag, solen skiner å endast ett fåtal moln på himlen. Ute med "vettarna" (sjöfågeljakt) men d e nog tyvärr för fint väder för att få ngt e jag rädd för... Men va gör d, lämpligt "fika dricka" samt stekta ägg smörgåsar medtaget för en trevlig eftermiddag i maj värmen.
image.jpeg

Fredagen den 13. Nekad ombordstigning på TK1790. Med två småpojkar. Förväntansfulla sådana. Orsak: jag har av någon obegriplig anledning bara fått med de två första bokstäverna i efternamnet på ena sonen. Det var vid lunch det. Efter fyra timmar i bil... En heldag landside på Arlanda senare börjar det nu närma sig boarding på nödlösningen. En EB award till Göteborg... Nåväl - de tycker om flygplanen med orangemålade motorer.

Last edited:
Fredagen den 13. Nekad ombordstigning på TK1790. Med två småpojkar. Förväntansfulla sådana. Orsak: jag har av någon obegriplig anledning bara fått med de två första bokstäverna i efternamnet på ena sonen. Det var vid lunch det. Efter fyra timmar i bil... En heldag landside på Arlanda börjar det nu närma sig boarding på nödlösningen. En EB award till Göteborg... Nåväl - de tycker om flygplanen med orangemålade motorer.
Det dar later ju inte alls roligt, hoppas det loste sig pa ett ok satt.

Jag har haft en lite mer tursam dag, fick lunchen på donken gratis om jag svarade på några frågor. Sen vann jag 2 bra platser till Eurovision finalen. Nu gäller det bara att kränga dom fort eftersom jag redan hade biljetter :)

Lider med @erc , sant dar far ju bara inte handa.

Sjalv har jag jobbat hemifran och lyckats ta ett break under dagen for att klippa graset. Nu lite rodvin och kottfarssas, blir inte lyxigare mat an sa nar man ater med barnen.

Jag lider med @erc, minns glädjen av att få flyga som liten pojke. Själv fick jag köra sprintlopp på Kastrup från sen inkommande och pågående boarding. "Pressen" av att höra sitt namn i PA-systemet ökar bara farten från snabbare till snabbast

Toppen