Senaste nytt

Fredagstråden™

..... men väl en kylslagen Lördag som ägnats åt att titta lite på Cab'ar

Tyvärr (eller kanske vilken tur) var den svarta Z4 redan såld :(
Fru Valley förespråkar MX 5:an, när jag själv funderar på om inte en SL (500/600) är rätt väg att gå.

Får fundera över en Belgisk glöggvariant :)
image.jpg

Uppskattar allt stöd. Det värmer.
..... men väl en kylslagen Lördag som ägnats åt att titta lite på Cab'ar

Tyvärr (eller kanske vilken tur) var den svarta Z4 redan såld :(
Fru Valley förespråkar MX 5:an, när jag själv funderar på om inte en SL (500/600) är rätt väg att gå.

Får fundera över en Belgisk glöggvariant :)
Visa bifogad bild 52538

Är det en äldre SL du är ute efter? R129. Är själv lockad av en sådan.

Eurovision är slut.
Nu väntar jag in ev Post Esc Stress.
11 dagar med "min" XC90 och ca 150 mil avklarade sedan jag tilldelades bilen.
Nu vilar den och förhoppningsvis återser jag den vid nästa uppdrag.

image.jpeg

Jag var dock xc90 otrogen...
Här i en av de enda tre S90 ute på vägarna.
Körsbärsträd genom takluckan, i väntan på att få plocka upp familjen till en av finalisterna.

När man frisknat till börjar det materiella få betydelse igen.
Det är rätt gött!

Last edited:
Precis vaamprit och inhandlat lite champagne som inflyttningspresent åt en vän. Hon har än så länge inte förstått det här med att flyga A-B via C och D men champagne förstår hon sig på, så jag nu ska kopplingen mellan champagne och nötter möjliggöra kopplingen till förståelse varför man inte flyger direkt ;)

Utloggad och redo för helgen.
Kommer inte bli många knop ikväll.

Herr Griskind från Toscana skall snart få göra rätt för sig i en Carbonara med en grym Tryffel-Parmesan (om man nu får kalla dylikt för Parmesan) och en Sardinsk Peccorino :D

Försöker ladda upp inför morgondagens lilla löptur runt Göteborg. Jag och 64499 andra skall springa världens största halvmaraton, Göteborgsvarvet! Första gången jag springer och efter målgång väntar BC-träff på West-Coast :) Söndagen är vikt åt att ha ont överallt och förhoppningsvis känna mig stolt :p

Toppen