Anders Östling
Medlem
Slödag efter intensiv fest och bygge av växthus igår. Ikväll tv-bojkott och läsande av Rosornas krig: del 2. Rysligt bra romanserie om striderna om Englands tron på 1400-talet.
Låter toppen om man undantar Bryan FerryUnderbart väder, solsken å klarblå himmel. Lite seg i skallen efter för mycket god fika å skumpa igår till premiär grillningen. Idag blev det nypotatis, sill å en Jubileums akvavit före avfärden mot Stockholm. Imorgon kväll blir d Bryan Ferry på Stockholm Waterfront, perfekt helg
Iggulden? Grymt bra böcker, de tar slut alldeles för snabbt.Slödag efter intensiv fest och bygge av växthus igår. Ikväll tv-bojkott och läsande av Rosornas krig: del 2. Rysligt bra romanserie om striderna om Englands tron på 1400-talet.
Densamme.Iggulden? Grymt bra böcker, de tar slut alldeles för snabbt.
Nya XC90 är onekligen en väldigt trevlig bil.Visa bifogad bild 52273 Visa bifogad bild 52274
Trippmätaren stod på 13km när jag "tog över" bilen.
Förra veckan i Hovets tjänst och nu är det Eurovision som gäller.
Enda nackdelen med denna XC90 är att jag inte längre vill ha kvar min egen bil...
Absolut! Kul att köra ... nackdel? Skulle vara när den ska tankas upp innan den ska tillbaks till hyrfirman (!).Nya XC90 är onekligen en väldigt trevlig bil.![]()