Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Hur brukar SAS släppa bonusplatser till Tokyo? varje dag 330 dagar innan, hur många etc, finns det nåt mönster?
 
Jag gjorde en ändring på en awardbokning men den har inte blivit biljetterad än. Enligt kundtjänst står den i kö för biljettering. Tre personer har sagt det nu. Den senaste sa "Den las i kö idag så det kan dröja allt från några dagar till veckor". På SAS:s hemsida ser jag bokningen men längst upp i rött fält står det: "Biljetten har ännu inte genererats för din bokning. Kontakta SAS Customer Service för att få hjälp." Borde jag vara orolig att den inte går igenom på något sätt?
 
Jag gjorde en ändring på en awardbokning men den har inte blivit biljetterad än. Enligt kundtjänst står den i kö för biljettering. Tre personer har sagt det nu. Den senaste sa "Den las i kö idag så det kan dröja allt från några dagar till veckor". På SAS:s hemsida ser jag bokningen men längst upp i rött fält står det: "Biljetten har ännu inte genererats för din bokning. Kontakta SAS Customer Service för att få hjälp." Borde jag vara orolig att den inte går igenom på något sätt?
Är det en ren SAS-award skulle jag vara lugn men jag har läst här på forumet om medlemmar som inte fått sina biljetter från andra flygbolag för att SAS tagit längre tid på sig än reservationen av biljetten gällt. Någon annan som vet mer får gärna fylla i.
 
Är det en ren SAS-award skulle jag vara lugn men jag har läst här på forumet om medlemmar som inte fått sina biljetter från andra flygbolag för att SAS tagit längre tid på sig än reservationen av biljetten gällt. Någon annan som vet mer får gärna fylla i.
Tack för svar. Det är blandat med andra flygbolag så hoppas att den blir biljetterad snart då.
 
Det finns inte något sätt att boka i Premium Economy på en Star Alliance-award genom SAS?
Bara Economy , Business , First
upload_2022-5-11_16-4-40.png
 
Toppen