Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Okej, förstår - tack för hjälpen då får jag kika runt där! :)

En annan fråga - det står 'Singapore Airlines is temporarily unavailable due to technical issues', gäller det bara via hemsidan eller även om man ringer? :)
 
Man måste avboka via kundtjänst alltså? Om jag gör det på webben ryker poängen?

Kan man försöka boka om till andra datum istället för att avboka, och på så vis inte bli av med vouchern?

Nej, man måste inte avboka via kundtjänst på telefon, det är samma villkor om man avbokar på webben. Men, ofta är det inte möjligt att avboka online, utan man är tvingad att ringa in. Då är det viktigt att ha tagit med det i planeringen så att man inte står där med skägget i brevlådan och stängd kundtjänst.
 
Om jag har bokat en star alliance award för en person på en 2-4-1. Går det att ringa och boka på en person till i efterhand, under förutsättning att det finns platser såklart.

Tack alla som är hjälpsamma i tråden!
 
Jag har för några veckor sedan använt en sökmotor för awards (Air Canadas?) men hittar inte länken? Så efter 45 minuters surfande på forumet skriver jag här och hoppas någon vet vilken jag menar.
 
Toppen