Mattias Holmén
Medlem
Ansök om återbetalning är samma som avboka.Ska boka av en poängresa med SAS. När jag går in på bokningen finns det två alternativ. "Ändra bokning" och "Ansök om återbetalning". Brukade väl finnas en "Avboka" tidigare?
Ansök om återbetalning är samma som avboka.Ska boka av en poängresa med SAS. När jag går in på bokningen finns det två alternativ. "Ändra bokning" och "Ansök om återbetalning". Brukade väl finnas en "Avboka" tidigare?
Jag har också haft den erfarenheten med när det gäller Turkish. Jag hade mödosamt pusslat ihop en rutt till Bali med byte i Europa och Taipei (övernattning på flygplatsen), men när jag ringde in för att boka undrade agenten om jag inte ville ha med ett byte i Istanbul istället. Jo, tack den tar jag, sa jag! United och LifeMiles hade inget med Turkish alls hela månaden till Bali när jag letade där innan jag ringde in. Även min bokning var nästan ett år i förväg, så som din @Linmet.Datapunkt om tillgängligheten. Lyckades boka om ARN-IST (i en befintlig bokning vidare till MRU) tur o retur juli nästa år 4 personer i business med turkish direktflyg.
Varken awardfares/air canada eller united såg en enda plats varken economy eller business på denna...
Så ibland är det åt andra hållet också...
Jag har också haft den erfarenheten med när det gäller Turkish. Jag hade mödosamt pusslat ihop en rutt till Bali med byte i Europa och Taipei (övernattning på flygplatsen), men när jag ringde in för att boka undrade agenten om jag inte ville ha med ett byte i Istanbul istället. Jo, tack den tar jag, sa jag! United och LifeMiles hade inget med Turkish alls hela månaden till Bali när jag letade där innan jag ringde in. Även min bokning var nästan ett år i förväg, så som din @Linmet.
EDIT: Jag sökte nog bara med LifeMiles den gången då det var för långt fram i tiden för att söka med United. Brukar annars använda båda.
+1 på Turkish. Har flera datapunkter där agenten hittar stolar men inget syns på någon av söksidorna.Datapunkt om tillgängligheten. Lyckades boka om ARN-IST (i en befintlig bokning vidare till MRU) tur o retur juli nästa år 4 personer i business med turkish direktflyg.
Varken awardfares/air canada eller united såg en enda plats varken economy eller business på denna...
Så ibland är det åt andra hållet också...
De slog ihop Eco everyday-kolumnen med Eco Saver-kolumnen för ett bra tag tillbaka sedan, du måste expandera details för att se om det är saver eller ej, se bilden...Hej,
Sitter och kikar på lite USA inrikesresor hos United våren 2022. Bra med 30 dagars kalendervy som visar tillgänglighet. Ser dock inget som benämns Saver Award längre på ekonomi biljetter. Även om poängkostnad är låg och borde motsvara det som brukade gå att boka via en Star Alliance bokning. Är detta något nytt?
Ser Economy, First Saver Award, First Everyday Award.
Tackar!De slog ihop Eco everyday-kolumnen med Eco Saver-kolumnen för ett bra tag tillbaka sedan, du måste expandera details för att se om det är saver eller ej, se bilden...
Visa bifogad bild 120369
Tyder väl på att det inte finns platser på GOT-ARN?Hjälp! Vad är det jag missar?
GOT-ARN-EWR går bara att boka i minus och plus
ARN-EWR samma dag finns även i C!?!?