Canadien
Medlem
CPH-SIN verkar Singapore Airlines släppa 8 platser i Business till Eurobonus, men inte lika många åt andra hållet.Okej, tack för svar.
Vi är nämligen 5st isåfall som ska åka. I värsta fall får någon/några åka eco ena hållet.
CPH-SIN verkar Singapore Airlines släppa 8 platser i Business till Eurobonus, men inte lika många åt andra hållet.Okej, tack för svar.
Vi är nämligen 5st isåfall som ska åka. I värsta fall får någon/några åka eco ena hållet.
CPH-SIN verkar Singapore Airlines släppa 8 platser i Business till Eurobonus, men inte lika många åt andra hållet.
Vid en sökning DXB-AKL kommer en del alternativ upp på SAS hemsida, exv. DXB-BKK-SIN-AKL.
Den där faller ju hos Tallinn på två byten i Asien. Annars bör det vara OK med byte i Dubai, det är ju annan zon, mellanöstern.
Jag har nu på min Nya Zeeland-resa första delen:
Arlanda - Frankfurt - Bangkok med Lufthansa (ARN-FRA) och Thai (FRA-BKK)
Jag hittar eventuellt en möjlighet att byta till Austrian och då istället flyga Arlanda - Wien - Bangkok med Austrian, den passar in i övriga resan och ger drygt 2 timmar i Bangkok vilket bör räcka till en nack- och axelmassage
Är det värt/bättre att byta från Thai till Austrian i experternas tycke?
Om man reser mellan Europa och Australien med Star Alliance, får man välja:Jag har nu på min Nya Zeeland-resa första delen:
Arlanda - Frankfurt - Bangkok med Lufthansa (ARN-FRA) och Thai (FRA-BKK)
Jag hittar eventuellt en möjlighet att byta till Austrian och då istället flyga Arlanda - Wien - Bangkok med Austrian, den passar in i övriga resan och ger drygt 2 timmar i Bangkok vilket bör räcka till en nack- och axelmassage
Är det värt/bättre att byta från Thai till Austrian i experternas tycke?
Har du fått något svar? Är nyfiken på detta.Chatten är ju 1st level, de har knappast koll på något gällande awards. Jag mailade precis diamantsupporten, de brukar kunna skicka vidare issues till rätt instans.
Förutsätter att du flyger business. Jag skulle i så fall byta!