Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Den där faller ju hos Tallinn på två byten i Asien. Annars bör det vara OK med byte i Dubai, det är ju annan zon, mellanöstern.

Ja, det gick lite för snabbt där. Fick för mig att två stopp skulle vara ok, men det är ju ett topp som gäller (plus eventuell destination om den är i Asien). Då kanske DXB-SIN-AKL går att få till :rolleyes:

Jag har nu på min Nya Zeeland-resa första delen:

Arlanda - Frankfurt - Bangkok med Lufthansa (ARN-FRA) och Thai (FRA-BKK)

Jag hittar eventuellt en möjlighet att byta till Austrian och då istället flyga Arlanda - Wien - Bangkok med Austrian, den passar in i övriga resan och ger drygt 2 timmar i Bangkok vilket bör räcka till en nack- och axelmassage :)

Är det värt/bättre att byta från Thai till Austrian i experternas tycke?

Jag hittar eventuellt en möjlighet att byta till Austrian och då istället flyga Arlanda - Wien - Bangkok med Austrian, den passar in i övriga resan och ger drygt 2 timmar i Bangkok vilket bör räcka till en nack- och axelmassage :)

Förutsätter att du flyger business. Jag skulle i så fall byta!

Om man reser mellan Europa och Australien med Star Alliance, får man välja:
Air China
Air India
Air New Zealand
ANA
Asiana
EVA Air
Singapore Airlines
South African Airways
THAI

På flygningar mellan Europa och Asien kan man också välja:
Austrian
LOT Polish
Lufthansa
SWISS

Personligen tycker jag att THAI är tillräckligt bra. Men om du inte har provat Austrian Business class på long haul, varför inte.

Förutsätter att du flyger business. Jag skulle i så fall byta!

Postade på vägen ut från kontoret, helt rätt det är business och jag har ett ben med Thai mellan Bangkok och Sydney så jag vill gärna testa Austrian, jag skall slå dem en signal skyndsamt och se om det går att lösa!

Toppen