Inte Scoot det är Turkish TK jag funderar att byta till men jag får inte några förkortningar rätt idag.
Men vad skulle ni föredra Turkish business eller Air China first?
Är Air China verkligen så dåligt?TK C utan tvekan
Är Air China verkligen så dåligt?![]()
Air China och dessutom via Paris CDG. Nej, jag skulle också välja Turkish Airlines Business class via Istanbul istället i så fall.Är Air China verkligen så dåligt?![]()
Glöm det. Du kommer att få tvärnej på det.
Där ser man - det är första gången jag hör talas om det.Min frus bokade award till Bali i mars landar 06:20 i Bangkok och avgår visst 08:50 från Bangkok hela 26.5 h efter att hon landat.
Hur många gånger ska man ringa tills SAS kundtjänst/Tallinn accepterar en Star Alliance bonusresa med stopover inblandad? 10 gånger? 100 gånger?Nä men oj.
Min frus bokade award till Bali i mars landar 06:20 i Bangkok och avgår visst 08:50 från Bangkok hela 26.5 h efter att hon landat.
Hur många gånger ska man ringa tills SAS kundtjänst/Tallinn accepterar en Star Alliance bonusresa med stopover inblandad? 10 gånger? 100 gånger?
Det händer säkert att någon gång de accepterar stopover av misstag men det är inte så att de accepterar det alltid, i alla fall enligt reglerna.
Då undrar jag varför har du inte längre stopover om det var så enkelt att få stopover när du bokar Star Alliance award med SAS EuroBonus poäng?Ett samtal krävdes, resten får du undersöka själv om du vill ha svar på dina frågor.