Jannes
Medlem
Alltså LMAO. Du kan åka på 11 timmar ARN-BKK när du betalar med pengar, för Norse och Thai flyger direkt till BKK. Det gör inte SAS.Jag kan flyga med partnerbolag men jag vill inte tillbringa 25-30 timmar på att ta mig till destinationen. Varför kan jag åka på 11 timmar när jag betalar med pengar? Det är ju SAS m.fl. som fyller tomma säten på poängkunder. Då ska det framgå i marknadsföringen att bonusresor kan eventuellt finnas till mindre attraktiva destinationer.
Vill du att SAS ska starta upp direktlinje bara så du ska få använda dina poäng? Du söker efter flyg som inte existerar! Kanske du glömde att SAS böt allians?
Och varför ignorerade du mina förslag med KLM som tagit dig fram på kanske 16 timmar? Lätt aritmetik visar ju att 16 timmar INTE är 25-30 timmar, som var din smärtgräns. Där är uppfyller ju SAS marknadsföringen du klagar på också. Det är ynka 3 timmar längre än vad som är absolut snabbaste sättet SAS flyger dig till BKK från ARN, alltså via CPH.
Och om du en gång säger att SFO också duger, varför bokade du inte denna?
Aja, är väl mitt fel som försökte hjälpa någon som inte går att hjälpa. Du kom hit mest för att starta gräl, ljuga och inte läsa. Hoppas du inser att dina tomsäten till NYC lätt blir uppgrades åt andra = mer poäng åt SAS.