Jag vill inte förstöra, jag vill bara hitta en SAS bonusbiljett till BKK 241, tyvärr har jag bara fått några dumma förslag (från intelligenta människor) på andra resor som har en restid på 25 timmar och uppåt, det är inte intressant.
Jag har rest under 20 års tid till många destinationer långt bort flera gånger per år med Bonusresor 241 från SAS utan problem. Tyvärr så krachade systemet totalt för ca 2 år sedan med obefintlig tillgång på Bonusresor.
Tråkigt att ni inte accepterar att det är problem (som SAS borde kunna lösa enkelt, men det vill dom inte för dom tjänar pengar när det inte finns resor).
Om det är otrevlig attityd att man är missnöjd med ett bonussystem som inte fungerar och SAS inte lever upp till sitt löfte (lägre), då har ni missuppfattat situationen. Jag håller inte på med skitsnack, det är ren fakta och jag hade hoppats på att någon skulle kunna hjälpa mig men det finns ju tyvärr inga SAS Bonusresor.
Jag skiter väl i poäng och vouchers, det är bara så deprimerande att ha blivit lurad.
Eurobonus borde sortera under lotterilagen, det är ju lotteri.
SAS kundlöfte:
Letar du efter bonusresor?
Med vår sökfunktion för bonusresor är det smidigare än någonsin att hitta ditt drömresmål att använda EuroBonus-poängen på.
| Till/från Asien och Nordamerika 30000 poäng | |
2 för 1-resor i hela världen, två gånger per år. När du handlat för 150 000 kr på kortet kan du köpa en resa för två till halva poängpriset. När du handlat för 150 000 till kan du köpa ytterligare en resa till halva poängpriset.