Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Hej,
Jag försöker boka sträckan ARN–LHR–CUN med SAS och Virgin Atlantic, men bokningen går inte igenom trots att resan visas på SAS hemsida. När jag ringer in till SAS hittar de bara SAS-flygen och inte sträckan LHR–CUN med Virgin Atlantic. Vad kan detta bero på? Jag har även provat flera olika webbläsare utan framgång.

Hej,
Jag försöker boka sträckan ARN–LHR–CUN med SAS och Virgin Atlantic, men bokningen går inte igenom trots att resan visas på SAS hemsida. När jag ringer in till SAS hittar de bara SAS-flygen och inte sträckan LHR–CUN med Virgin Atlantic. Vad kan detta bero på? Jag har även provat flera olika webbläsare utan framgång.
Har du bett de söka LHR-CUN först, så att de lägger in det benet i bokningen innan de söker ARN-LHR?

Har försökt flera olika, har nu även testat att försöka boka "en" biljetter och det verkar funka då jag kommer vidare men vi ska boka 4 st så jag vet inte hur vi skulle göra med två vochers då.

Hej! Har en resa där bokningsagenten på SAS klantat sig och fyllt i fel personnummer på min dotter, hon är bokad som infant fast hon är 12. Detta upptäcktes efter det var problem att reservera säte på virgin-flighterna. Har suttit i timmar både med Virgin och SAS, sistnämnda har tagit på sig ansvaret men säger att det bara är att boka av och hoppas platserna kommer tillbaka. ”50/50-chans”. Agenten jag pratade med sist försökte hitta alternativ utan resultat, hon lovade återkomma idag med hur vi går vidare. Jag undrar om någon varit med om något liknande och vad jag har för rättigheter? Det ska sägas att det är en open-jaw bokning i eco på korta benen och biz på långa. Vi är totalt 4 och ligger på 2 olika bokningar. Jag har ett par hotellnätter som inte är avbokningsbara, köpt separat flyg mellan orterna samt match-biljetter. Det rör sig om ca 20000 jag inte kan få återbetalat. Är det något jag kan lägga på SAS? Kan jag begära att vi ska få revenue-biljetter för att lösa problemet? Tacksam för input!

Toppen