palmen
Moderator
Hur ofta behöver du gå ut på en dagflygning? Jag gissar på 1-2 ggr. Vill du betala 1300 gör att eventuellt slippa gå över någon 2 ggr på 8h?Äntligen bokat min första SAS Eurobonus resa och med Amex 2-4-1 Voucherna. =)=)
Sittplats i Buissness över atlanten, hur brukar ni med mer erfarenhet göra med den, vad gäller köpa sig den i förväg?.
På hemresan är det med SAS Airbus A330-300 så där blir det så, om jag förstår det rätt att antingen så är det singelsäte vid fönstret eller dubbel i mitten = kan alltid resa sig utan att störa någon annan.
Men på ditresan är det SAS Airbus A321 Long Range och där finns ensamsäte eller dubbelsäte. En vill helst undvika komma innerst vid fönstret och behöva hoppa över/be den passageraren som sitter där att resa sig.
Ni som flugit mycket i buisness med Airbus A 321, kan det vara värt att vänta till platserna kan bokas gratis eller betala de här 1300kr för välja ett säte.
Helst hade det ju varit galant med ett singelsäte.
Ser mycket fram emot att få uppleva Buissness Class för första gången =)=)
Visa bifogad bild 167980
Alla gör vad de vill med sina pengar, men själv värderar jag inte isle access till 1300 kronor på en dagflight.