Det ska väl gå bra enligt nuvarande regelverk sålänge alla flyg är i samma klass.Lyckades förra veckan boka en ben-för-ben till Tokyo i påsk. No questions asked och en nostalgisk känsla av den gamla god tidenHemresan hade jag redan i SK C
Trodde inte att det var tillåtet att bygga resan mellan olika zoner längre. Framförallt tror jag inte att det är vida känt. Men så kanske vi ska låta det varaDet ska väl gå bra enligt nuvarande regelverk sålänge alla flyg är i samma klass.
Ringde till kundtjänst i morse och hörde mig för anledningen till att dessa resor inte dykt upp ännu, men fick givetvis svart "vi vet inte mer än dig i frågan".Måste vara/varit nån ändring/uppdatering på gång, alternativt nån bugg. Ivf häromdagen var även alla revenueplatser på alla flyg till USA ”fullbokade” framåt sommaren 2026 förutom via LAX.
Deras chatt är väldigt effektiv, så tveka inte att höra av dig dit!Hej! Fick precis en otrevlig överraskning från Garuda som bokat om vår hemresa flera dagar senare. Känns lite hopplöst då SAS lär säga "finns inga bonusplatser" och att ringa till Garudas kundtjänst i Indonesien känns inte heller direkt upplyftande. Någon som har någon erfarenhet om ombokade flyg med Garuda? Tänker att det borde ligga på Garuda att boka om oss till annat flygbolag helst samma dag men åminstone dagen efter. Tack!!
Tack! Testar den då.Deras chatt är väldigt effektiv, så tveka inte att höra av dig dit!
Sitter i samma situation och undrar hur det fungerar i praktiken.Hej!
Kan jag boka avresan (enkelbiljett) först med 2-4-1. Sedan när jag hittar en returresa tillämpa samma 2-4-1 på returresan? Jag har fått både JA och NEJ som svar här så vore snällt om någon som verkligen vet kan ge mig korrekt svar.