ytterligare confusion nu när Virgin skickar ut "get ready for your trip" med den inställda flighten ännu där. haha. Dvs så som originalbokningen såg ut.
SAS lika kassa som vanligt, ringt 8 ggr, fått 4-5 olika svar, det har lagts på 3 ggr... till slut pratade jag iaf med en tjej som var villig att hjälpa och skulle kolla backend sen ringa tillbaka det gjorde hon, med beskedet att SAS och Virgin skulle "prata med varandra" och så ska de återkomma imorgon bitti... Känns ju sådär med tanke på resan då är mindre än 24h bort...
Fortsatt så att mitt e-ticketnummer har CPH-LHR 4/6 som att American "tagit över den" på mitt Eticket och därmed menar ena agenten att jag kommer att starta min resa enligt bokning / biljettering. Dock kommer jag ju sedan att missa X antal flighter då jag inte flyger till Oslo eller OSL-LHR eller LHR-MIA som bokningen ser ut nu i SAS appen.
Eftersom American bokningen ligger utanför så verkar SAS system tycka att utresans destination blir London och sedan då hem från Mia, dvs ogiltig open jaw eller liknande. Vet inte varför allt ska var så sinnessjukt krångligt alltid.