Fanns inga alternativ som inte innebar lång connection i Paris även för oss så jag valde faktiskt att boka det alternativ med längst stopp (23h 40min) på utresan. Vi passar på att ta en heldag och hotellnatt inne i Paris och åker vidare dagen efter. Hellre det än ett "halvlångt" stopp där man han er massa timmar att döda på flygplatsen men där det ändå inte riktigt känns värt att åka in till stan.Tack för ett utmärkt svar, Eddo. Lyxproblem att behöva vara en hel dag i Paris, jag är iallafall glad att det gick att ha en genomgående resa både dit och hem!
Tror inte det men kanske goodwill? Kanske går via din försäkring?Kan man boka om en hemresa på en euro bonus biljett om man har medicinska skäl?
Vi har en resa med Virgin från LHR och där har vi lagt till feeder från CPH via AMS med KLM. Hem hittade vi inget så då fick det bli via CDG. Allt i C. Försökte lägga till direkt LHR - CPH på hemvägen då det fanns med SAS med då i ECO och det gick inte! Pga att vi hadde en feeder redan via CDG så kunde man inte nedgradera till direkt i ECOHar bokat långa benet ut från LHR i C. Hittar inte tillgång ARN-AMS-LHR men det finns om jag söker ARN-AMS och AMS-LHR var för sig.
Visst ska 2 sådana feeders kunna läggas till i bokningen? (De är i eco men det ska ju inte spela roll)
Är inne i en HUACA loop men vill bara försäkra mig om att jag inte ringer om hela tiden för något som inte går.
Har bokat långa benet ut från LHR i C. Hittar inte tillgång ARN-AMS-LHR men det finns om jag söker ARN-AMS och AMS-LHR var för sig.
Visst ska 2 sådana feeders kunna läggas till i bokningen? (De är i eco men det ska ju inte spela roll)
Är inne i en HUACA loop men vill bara försäkra mig om att jag inte ringer om hela tiden för något som inte går.
Även om du inte hittar GOT-AMS-LHR i söket utan bara benen var för sig?Skrivit förut tror jag, gjort 3 bokningar med långa benet LHR C. Alla gånger har det inte varit några problem med feeder KLM GOT-AMS-LHR t/r.
Sant! Såg hela vägen GOT-AMS-LHR direkt så kanske inte samma sak. Lite för snabb.Även om du inte hittar GOT-AMS-LHR i söket utan bara benen var för sig?
Tack då har man dagens nöje löst iaf, hittills, fått besked "kan bara boka feeder inom 330 dagar" eller "kan inte mixa kabinklass", bara att fortsätta försöka.Sant! Såg hela vägen GOT-AMS-LHR direkt så kanske inte samma sak. Lite för snabb.