Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Jag har pratat med EB Avd som ringde upp mig och hon sa att jo det går att mixa klasser MEN bara om du inte har en feeder bokad redan (typ som jag i C via CDG går det inte att boka direkt LHR - CPH) så fortsätt jaga bara. Men som sagts innan så bör du nog hitta hela resan GOT-AMS-LHR i din sökning annars kan det bli problem

Jag lyckades aldrig med att få någon agent att boka XXX-AMS, för att sen lägga till AMS-LHR om man inte hittar hela benet XXX-AMS-LHR ihop på sökningen (även om benen var för sig hade tillgänglighet). Fick boka om långa benet till en annan dag när tillgänglighet fanns XXX-AMS-LHR och då gick det direkt på första försöket, så om ingen annan lyckats går det bara lägga till 1 feeder (kan vara flera legs).

Frågar bara för att vara helt säker. Går det att boka enkel resa nu 2-4-1 CPH-SCL. Sedan när passande hemresor dyker upp ringa in och lägga på en hemresa på bokningen?

Någon annan som får liknande fel?

Screenshot 2025-03-13 at 18.41.35.png

Sorry om frågan ställts tidigare, försökt söka men: nån som har koll på "mönster", om sådant finns, när det gäller rena SAS flyg till Tokyo? Alltså utanför 330 dagars-regeln, tänker på de hära "dropsen" där man släpper en massa datum samtidigt :p

Bokning med SAS i Business nästa vecka, men kan varken välja säte eller förboka mat. Var lite strul med bokningen med ombokning, kan det vara därför?

Toppen