Hej alla rutinerade eurobonus mästare!
Nu har jag äntligen skrapat ihop en amex voucher och tillräckligt poäng för en 2-4-1 resa. Jag har amex Premium. Det verkar bli min första och sista business resa. Jag har egentligen två vouchers, en Utgår 31/03/2025 och en Utgår 31/12/2025. Kan jag åka Business med båda?
Jag vet att dom har gjort om Amex premium. Eller är det bäst att boka något nu med 31/03/2025 vouchern och sen försöka skrapa ihop poäng till en till resa? Finns det någon knep för att utnyttja denna voucher innan den förfaller? Skulle vilja helst hitta någon resa under några röda dagar, men hela 2025 verkar vara kört.
När jag kollar på någon random resa så verkar bara en voucher dyka upp? Är det bara 31/03/2025 som funkar för business?
Jag har 130 k poäng och kollar på en resa. Jag har köpt awardfares och kollar där och jag har lite funderingar och frågor.
Bokar/hittar man alltså enkelbiljetter via awardfares? Känns tufft, snudd på omöjligt att få business tur och retur.
Vi är flexibla med vart vi reser. Egentligen vill vi mest uppleva business och fina lounger. Vad är våra bästa alternativ?
Förlåt för alla nybörjarfrågor. Tack så mycket för all hjälp och svar.