LPC123
Medlem
Ja det kan dom, i alla fall på veckorna. Helgerna vet jag inte det beror nog på vem man pratar med. Jag bokade via det vanliga numret förra veckan med voucher.Så vanlig SAS support kan nå booke bonus-reise med voucer?
Ja det kan dom, i alla fall på veckorna. Helgerna vet jag inte det beror nog på vem man pratar med. Jag bokade via det vanliga numret förra veckan med voucher.Så vanlig SAS support kan nå booke bonus-reise med voucer?
De ändrade min resa som var bokad online först med voucher. Amex supporten är jättedålig.Så vanlig SAS support kan nå booke bonus-reise med voucer?
Jag har upplevt det omvända. Har flera gånger ringt amex-supporten för att få vettig hjälp med ”vanliga” ärenden när kundtjänst underpresterat. Hade en i kundtjänst som insisterade att SAS inte kunde välja säte åt mig på Delta-feederflyg. Gick hur bra som helst med amex-supporten. Givetvis har jag åkt på en del bottennapp där också.De ändrade min resa som var bokad online först med voucher. Amex supporten är jättedålig.
Hej alla!
Jag har som EB Silver bokat en multicity awardresa (241 Amex) inrikes USA med Delta och förbryllats över bagegereglerna.
Utresa: Leg 1: BWI-MSP, enbart "under seat"
Hemresa: Leg 1: MSP-RDU, enbart "under seat", Leg 2: RDU-DCA "under seat + handbagage + 1x incheckad"
Efter en snabb koll på Delta verkar det som att vi förväntas betala för det incheckade på utresan och den första etappen på hemresan.
Fått för mig att min ynkliga status ändå skulle ge fritt incheckat på all
Nu tror jag jag vet vad som blev fel här.Kan skatterna verkligen ha blivit rätt här?
Resan är för 1 person.
Jag bokade först en skyteam award med 2-4-1 online lhr-yyz-jfk-lhr.
Ca 4500 i skatter.
Ringde in för att boka om och lägga på stockhol så det blir
Arn-lhr-yyz-jfk-lhr-arn.
Nu har jag fått betala 500kr extra i skatter. Borde inte skatterna blivit lägre i och med att jag slipper Englands höga skatter?
Resan är i september.
Var ser du denna info? Om det är på sas hemsida kan du stoppa det i papperskorgen då de inte visar rätt info för partners.Hej alla!
Jag har som EB Silver bokat en multicity awardresa (241 Amex) inrikes USA med Delta och förbryllats över bagegereglerna.
Utresa: Leg 1: BWI-MSP, enbart "under seat"
Hemresa: Leg 1: MSP-RDU, enbart "under seat", Leg 2: RDU-DCA "under seat + handbagage + 1x incheckad"
Efter en snabb koll på Delta verkar det som att vi förväntas betala för det incheckade på utresan och den första etappen på hemresan.
Fått för mig att min ynkliga status ändå skulle ge fritt incheckat på allt?