Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Hittar exempelvis AMS-MLE vid nåt tillfälle på sajten men inte från ARN, kan de lägga på det om man ringer?
Ifall det finns award-tillgång ARN-AMS är det möjligt, men tror en del rapporterat att det ibland inte går/kräver HUACA pga tekniska/kunskaps-orsaker eller married segments.
Men officiella linjen är att ja, feeder legs ska gå att lägga till.

Någon som är sugen på lite värme i Miami en vecka (finns även hemresa 22/1)? Här är en fin resa som inte dyker upp så ofta. Speciellt inte för två personer.

1736616675896.png

Hur är det med married segments på Virgin? Vill åka ARN-LHR-MLE men hittar bara AMS-CDG-LHR-MLE. Minns att på vissa bolag inom StarA kunde agenten sälja ner på nåt sätt ändå för att få loss en sträcka. Minns inte hur, nån som vet?

Hur är det med married segments på Virgin? Vill åka ARN-LHR-MLE men hittar bara AMS-CDG-LHR-MLE. Minns att på vissa bolag inom StarA kunde agenten sälja ner på nåt sätt ändå för att få loss en sträcka. Minns inte hur, nån som vet?

Boka in LHR-MLE med VS, sedan kolla förbindelser ARN-LHR antingen direkt eller via CPH/OSL, när du hittat dessa ring SAS.

Fick detta sms imorse efter att ha bokat på familjens senaste tillskott på en award till Sez med Turkish alltså Star alliance:

Reservation number. Bokningsnummer

Due to security reasons the maximum number of infants booked on your flight has been reached.

Please contact us as soon as possible for alternative solutions.

Någon som varit med om liknande? Vad kan jag förvänta mig? Vilka rättigheter/skyldigheter har jag och Sas?
Svarar mig själv, det va inga konstigheter alls.
Nöjd familj efter första veckan av fyra på Seychellerna.
Imorgon åker vi till Praslin o Anse Volbert.

Jag fick Zupergift presentkort och plockade ut de på SAS för att använda vid betalning av en poängresa (tänkte lika bra använda de för skatterna).
Fick inte upp något alternativ någonstans för att lägga till presentkort? Funkar inte det på poängresor (för att betala skatter?)

Toppen