Jag har haft goda möjligheter att boka GOT-LLA och vice versa senaste tiden. Har inte gjort någon bokning på en vecka, iofs...Någon annan som upplever sämre tillgänglighet på bonusresor inom Skandinavien? Kan knappt ta mig till Köpenhamn från Norrland något mer.. Känns som det 'är dubbla hinder nu. Först det långa benen och sen att lyckas komma till stockholm eller köpenhamn med feeder.
Worst case kan ni boka övernattning, ska vara ok med 24h+ om jag minns rätt med de nya reglerna ifall man flyger till ARN/OSL (Kan ha fel om 24h+)Någon annan som upplever sämre tillgänglighet på bonusresor inom Skandinavien? Kan knappt ta mig till Köpenhamn från Norrland något mer.. Känns som det 'är dubbla hinder nu. Först det långa benen och sen att lyckas komma till stockholm eller köpenhamn med feeder.
Jag vill alltså slippa åka via AMS som man måsteBoka in LHR-MLE med VS, sedan kolla förbindelser ARN-LHR antingen direkt eller via CPH/OSL, när du hittat dessa ring SAS.
Om du Söker LHR - MLE … får du träff då (samma datum)…Jag vill alltså slippa åka via AMS som man måste
Nej det är det som är problemet…Om du Söker LHR - MLE … får du träff då (samma datum)…
Prova att boka via AMS och sedan ringa och se om du kan ändra till ARN-LHR direkt…Nej det är det som är problemet…
På vissa delar av hemsidan får jag felmeddelande att man inte kan boka med poäng ikväll pga IT-problemFörsökte provboka denna ikväll men stöter på patrull. Någon som vet vad som gör att det inte går att boka?
Visa bifogad bild 161823Visa bifogad bild 161824