Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Villkoren:
Res:15 januari – 30 april 2025
Boka senast:19 januari 2025

Barn mellan 2-11 år följer med till 50% rabatt, även på kampanjpris. Begränsat antal platser. Skatter och avgifter tillkommer.

Någon annan som upplever sämre tillgänglighet på bonusresor inom Skandinavien? Kan knappt ta mig till Köpenhamn från Norrland något mer.. Känns som det 'är dubbla hinder nu. Först det långa benen och sen att lyckas komma till stockholm eller köpenhamn med feeder.

Någon annan som upplever sämre tillgänglighet på bonusresor inom Skandinavien? Kan knappt ta mig till Köpenhamn från Norrland något mer.. Känns som det 'är dubbla hinder nu. Först det långa benen och sen att lyckas komma till stockholm eller köpenhamn med feeder.
Jag har haft goda möjligheter att boka GOT-LLA och vice versa senaste tiden. Har inte gjort någon bokning på en vecka, iofs...

Worst case kan ni boka övernattning, ska vara ok med 24h+ om jag minns rätt med de nya reglerna ifall man flyger till ARN/OSL (Kan ha fel om 24h+)

Försökte provboka denna ikväll men stöter på patrull. Någon som vet vad som gör att det inte går att boka?
IMG_2097.png
IMG_2096.png

Toppen