Vouchers är väl förlängda till mars om du har en sådan som går ut.Efter en timme och förti minuter i telefonkö sa det "pip" och jag blev bortkopplad... Nu valde jag att bli uppringd istället... får se om det fungerar bättre.
/LinuxSam
Skriv och klaga till SAS, inte kundtjänst utan till chefen för Eurobonus,Sitter och kollar lite resor inför nästa vinter och tillgängligheten i SAS Eurobonus är ju obefintlig.
Kollar man på AF/KLM Flying blue så finns det massor.
Finns det någon information om varför SAS Eurobonus inte har tillgång till KLM flygen österut till DPS till exempel?
Du kan boka långa benet online, och sedan ringa in och lägga på ARN-LHR. Går inte alltid pga ”skäl” så se till att ringa omedelbums så att du kan avboka långa benet inom 24h.Har börjat kolla på resor till Afrika under November-December 2025.
När jag söker på resor via Award Fares så hittar jag för det mesta mellanlandningar genom UK.
Men när jag går in på SAS för att kolla tillgängligheter hittar jag bara de olika legsen när jag söker dom individuellt.
Kan man inte längre boka flera legs på samma resa genom SAS verktyg?
Är ARN-LHR-CPT en giltig bokning med SAS Eurobonus?
Behöver man betala "passageraravgiften" som UK har när man bara mellanlandar där eller slipper man den om man har anslutande flyg och inte "checkar ut" från flygplatsen?
Ah okej, nytt med Sky Team? Du menar omboka det långa benet va, inte avboka?Du kan boka långa benet online, och sedan ringa in och lägga på ARN-LHR. Går inte alltid pga ”skäl” så se till att ringa omedelbums så att du kan avboka långa benet inom 24h.
Ifall du går så så ska du få tillbaka mellanskillnaden på passageraravgiften, så länge som det är en genomgående biljett.
Nej, utan ifall det inte går att lägga till s.k. feeder-flight ARN-LHR på din existerande bokning LHR-CPT, så vill du kanske ha möjligheten att avboka inom 24h för att få tillbaka bokningsavgifter etc utan tjafs.Ah okej, nytt med Sky Team? Du menar omboka det långa benet va, inte avboka?
Har SAS sålt sin själ till Indien med bokning av resor via telefon? Satt i kö i ca 4h förra veckan, till slut svarade någon med grov engelsk dialekt som inte hörde vad jag sa sen la hon på.. helt otroligt. Finns det bara ett telefonnummer man kan ringa genom?