spritfet
Medlem
Märkligt, jag får felmeddelande att det bara ska vara siffrorSamma PNR. Gick utmärkt på virgins sida för mig med det.
Märkligt, jag får felmeddelande att det bara ska vara siffrorSamma PNR. Gick utmärkt på virgins sida för mig med det.
Hade hamnat fel, googlade och hamnade på en annan ingång - funkar nu tackMärkligt, jag får felmeddelande att det bara ska vara siffror
Svarar mig själv. Efter några dagar kom det ett mail från Virgin som bland annat innehåller PNR:Samma PNR. Gick utmärkt på virgins sida för mig med det.
Senaste tiden har jag utan problem kunnat både boka och omboka resor med voucher på vanliga kundtjänstnumret. Även på helger.Fast det verkar fortfarande vara en speciell kundtjänst för att boka med AMEX? ett särskilt nummer i alla fall.
Ja jag får väl testa. Annars får jag föra över poängen till en kompis.
/LinuxSam
AMS-NBO-JFK-DSS?Hittat en resa från Istanbul via Amsterdam till Nairobi, och så vidare till JFK och till slut till Dakar. KLM, KLM. Kenya airways och Delta. Utan Amex rabatt
ligger priset på c:a 93000 poäng. Använder jag en Amex voucher (har flera) blir poängpriset 61500. Allt går att boka online. Kommer att vara på plats i Istanbul så det innebär ingen extra kostnad. Är det värt att satsa på? Soloresa.