Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Har vi någon som senaste tiden bokat bonusresa för 4 pax online och sedan, i efterhand, lagt på 2-4-1 över telefon?

Jag har för mig att det där har funkat tidigare. Jag har aldrig provat själv.

EDIT: Inte för att invänta 2-4-1, utan för att invänta öppettider över telefon.

Jag gjorde detta förra veckan. Inte för 4 personer, utan för en person, men var hursomhelst inget problem att applicera voucher i efterhand.
(Av någon anledning funkade det inte för mig att applicera vouchern vid onlinebokningen).

Jag gjorde detta förra veckan. Inte för 4 personer, utan för en person, men var hursomhelst inget problem att applicera voucher i efterhand.
(Av någon anledning funkade det inte för mig att applicera vouchern vid onlinebokningen).

Kunde du applicera 2-4-1 på en bokning för en (1) person?

Kunde du applicera 2-4-1 på en bokning för en (1) person?

Ja, det är inga konstigheter. Det är ju inte egentligen "2 for 1", utan "50% poängrabatt för upp till två personer". Är nog bara vid två eller tre tillfällen som jag faktiskt bokat för två personer när jag använt en "2-4-1".

Med dussinet år här så lär man sig fortfarande något nytt! Har aldrig haft behov av att nyttja voucher solo när jag tänker efter.

Erfarenhet med att boka "Indien zonen" via BKK, godkänns det?

Poängpriset blir det i såna fall slutdestinationens (Indien zonen) ?

Regelmässigt så ska det bli South-East Asia pris på bokningen då, om någon vis SAS kundtjänst prisat igenom det som Indien-zon vid något tillfälle är en annan fråga.

Jag har följande resa i november; ARN-CPH (SK) - CPH-YYZ (AC) - YYZ-YQG (AC) för 2 vuxna + 1 infant. Jag har hela tiden tänkt att barnvagn är ok att checka in vilket så också står på SAS som på Air Canadas, men det slog mig nu att jag kanske måste ringa till SAS (och Air Canada) för att få bekräftat att det finns plats på flighterna för barnvagnen (som vid tex golfbag/cykel). Någon som vet om det räcker att ringa SAS eller måste jag ringa Air Canada också?

Toppen