JPE
Medlem
Här står det. Har aldrig fattat när 10 timmars-gränsen ska tillämpas.Länk?
24h har det varit tidigare iaf, på stopovers.
Här står det. Har aldrig fattat när 10 timmars-gränsen ska tillämpas.Länk?
24h har det varit tidigare iaf, på stopovers.
Hålet med, känns inte självklart. Kan det handla om jurisdiktioner där man inte kan / vill / får göra stopover och därför måste vara i transit?
Vänta lite nu.. har varit borta från poäng-resandet några år och ska snart boka en ny resa.Poängen dras alltid på nytt vid ombokningar, även om det kostar samma mängd poäng. Så i ditt fall hade jag nog varit väldigt försiktig med att göra några ändringar.
Då är jag med. Men det gör väl inget? Eller vad missar jag?De ger tillbaka poängen som resan kostade när du först bokade den och sedan drar de poängen för vad resan kostar efter ändringen.
OP hade förmånen att agenten glömde dra poäng, så försöker man sig på en ombokning så kostar det helt plötsligt ganska många fler poäng än det skulle göra om man inte rörde sin bokning.Då är jag med. Men det gör väl inget? Eller vad missar jag?
Då är jag med. Men det gör väl inget? Eller vad missar jag?
På sistone har jag bara kunna avboka rena SAS-awards online. Star Alliance-awards har jag alltid varit tvungen att ringa in för att avboka.Hur kan jag hitta alternativet avboka resa?