Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Om du flyger eco så ska du checka in där (om du inte har status som berättigar till annat). Gissar att det är fler som ”bara” flyger GOT-FRA i eco. Om man flyger business vill man ju inte att det står eco-passagerare (som också saknar status) i business-kön till check in.
Tack, misstänkte detta. Men har läst lite (äldre) motsägande poster i flyertalk och tänkte det var bäst att konsulta kunskapen i detta forum!

Tack, misstänkte detta. Men har läst lite (äldre) motsägande poster i flyertalk och tänkte det var bäst att konsulta kunskapen i detta forum!
Som jag förstått det brukar det tillåtas ifall det är samma flygbolag (rent praktiskt), men på papper skulle dom kunna neka

Försöker hitta ett sätt att ta oss FRA-ARN 9 juni efter kl 12.00 med LH för EB poäng. Har sökt med SAS sajt och ringt men verkar svårt. Några kreativa idéer? :)

Bokade en avresa på min befintliga bokning som tidigare bara hade en hemresa.. Har ni varit med om att detta; I telefonen sa dem att jag inte behövde betala något för varken ombokning och skatten, nu har jag fått de nya biljetterna.
Men de har inte dragit några poäng heller... Kan detta göras långt efter, även jag redan fått biljetterna?

Bokade en avresa på min befintliga bokning som tidigare bara hade en hemresa.. Har ni varit med om att detta; I telefonen sa dem att jag inte behövde betala något för varken ombokning och skatten, nu har jag fått de nya biljetterna.
Men de har inte dragit några poäng heller... Kan detta göras långt efter, även jag redan fått biljetterna?
Var tyst och njut :p
Men du har alltså betalat priset för en enkelresa (60%) men fått en T-o-R, samt ingen ombokningsavgift?

Var tyst och njut :p
Men du har alltså betalat priset för en enkelresa (60%) men fått en T-o-R, samt ingen ombokningsavgift?
Japp. Först skulle hon ta betalt. Fick ange kortnummer och vänta i telefonen ... efter 5-10min med väntmusik så svara hon igen och sa "du behöver inte betala nåt, jag ser till de nya biljetterna skickas till dig". Wips så fick jag de på mailen, specat med 0kr på sista raden...

Toppen