Matchning av vad - intjäning, kostnad för awards eller vad?Någon som läst (eller kan dra en kvalificerad gissning) vad poängmatchningen blir när SAS går över? Är det 1:1 eller "bättre"/"sämre" rate?
Bonusfråga: Är det "AF/KLM Flying blue" via awardfares jag ska använda mig av för att kika potentiella bonusresor när SAS gått över?
En kvalificerad gissning är att ditt poängsaldo hos EuroBonus inte påverkas överhuvudtaget. Det är ju inte en fråga om någon konvertering av poängen till något annat program. Vad bonusresor med SkyTeam-partners kommer att kosta har vi dock ingen aning om.Någon som läst (eller kan dra en kvalificerad gissning) vad poängmatchningen blir när SAS går över? Är det 1:1 eller "bättre"/"sämre" rate?
Bonusfråga: Är det "AF/KLM Flying blue" via awardfares jag ska använda mig av för att kika potentiella bonusresor när SAS gått över?
En kvalificerad gissning är att ditt poängsaldo hos EuroBonus inte påverkas överhuvudtaget. Det är ju inte en fråga om någon konvertering av poängen till något annat program. Vad bonusresor med SkyTeam-partners kommer att kosta har vi dock ingen aning om.
Matchning av vad - intjäning, kostnad för awards eller vad?
Ja det är rimligt då det inte finns några bonusbiljetter och det du ser är helt vanliga biljetter men betalda med poäng.Är jag inne på Awardfares nu och kikar på Business till Bangkok exempelvis kostar de resorjna 111-567k poäng per väg och person. Är det då rimligt att anta att det skulle kosta 111-567k eurobonuspoäng?
Nej. Eurobonus kommer tillsvidare vara SAS program. När det ändras vet ingen.Någon som läst (eller kan dra en kvalificerad gissning) vad poängmatchningen blir när SAS går över? Är det 1:1 eller "bättre"/"sämre" rate?
Ja de har ofta blackout över loven. Ibland släpps det mer närmre avgång, ibland inte. Beror mycket på bokningsläget och det är omöjligt att sia om.Hej
Har inväntat eventuella bonusresor GOT-EWR för familjen över påsken nästa år men nu när de släppt resor hela vägen fram till maj, med undantag av just påskveckorna, så antar jag att det är svårt med bonusresor över svenska lov? Är det någon som har erfarenhet av att de släpper dylika biljetter lite senare (de har väl släpp ibland runt 3 månader innan?)