Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Mr Basic

Medlem
Aha. Jag hittar massa resor med TK till Sydamerika/Centralamerika i december nästa år på awardhacks. Men du menar att de kanske inte ens är bokningsbara?
Jag lyckas inte boka på hemsidan själv, nej. Trots att det ser bokningsbart ut hela vägen fram till betalning då man skickas tillbaka. Ringer jag sen in för att försöka reda ut "problemet" så är svaret att det är waitlist på flygen CPH-IST respektive IST-CPH. Antar att det är därför jag inte kan boka själv online men kan således inte boka via telefonen heller enligt agenten då detta inte är tillåtet.....
Verkar vara ett återkommande problem. Skulle boka resa till Houston tidigare i vinter men gick ej då det var waitlist på ARN-IST. Kunde dock boka IST-IAH via SAS hemsida. Kom till en riktigt kunnig och engagerad agent men inte ens han lyckades runda TK:s waitlist så det fick bli LH ARN-FRA-IST. Hoppas detta ska lösa sig före avresa och före SAS lämnar *A. :rolleyes:
 

Stefan G

Medlem
Är det någon som lyckas boka 3 platser i C till BKK senaste tiden? Har kollat en del men de datumen jag hittar är det bara 1-2 platser.
Om ni hittat, vilken rutt har ni då valt?
Ser tyvärr samma sak. Ännu värre till KUL och SIN, hittar inte ens 3 platser i ekonomi till dessa (med rimlig resväg). Kollar främst slutet på 2024.
 

Gus

Medlem
Ser tyvärr samma sak. Ännu värre till KUL och SIN, hittar inte ens 3 platser i ekonomi till dessa (med rimlig resväg). Kollar främst slutet på 2024.
Extremt tunt till Asien den perioden dessvärre. Men till Central- och Sydamerika finns det 4 platser de flesta datum i december 2024 med Turkish. Hoppas att det håller i sig över jul och nyår.

Manilla finns det en hel del platser till men det går åt så otroligt mycket mer poäng dit än tex Centralamerika, speciellt för 4 personer.
 
Tyvärr finns det inget den dagen. Ska se om vi tar en natt i Wien om vi kan lägga till från Wien dagen efter på biljetterna vi har.
Ja det kan ju tyvärr bli så ibland då.
Men helt klart och bekräftat att alla anslutningar med LH inte är bokningsbara vid ombokning utan endast vid nybokning. Och att detta inte har med married segment att göra.
 
Toppen