Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Se skärmbild för potentiell bokning ATL-ARN. Vet någon hur det kan komma sig att benet CPH-ARN har så mycket bättre tillgänglighet för en hel bokning i plus jämfört med business? Det är ju samma klass i andra benet (plus).
Visa bifogad bild 155715
Married segments skulle jag gissa på. Alternativt är det olika bokningsklasser tillgängliga där I klass bara finns på det sista alternativet på alla segment

Married segments skulle jag gissa på. Alternativt är det olika bokningsklasser tillgängliga där I klass bara finns på det sista alternativet på alla segment
Tack. Ja, det ser ut som married segments. När jag kollar benet cph-arn separat så kommer bara avgången för businessbokningen upp som vanlig bonusbiljett. Retligt..

Hur ser det ut med benet ATL-CPH separat ? Om det finns business där så är det inte married utan att I-klass saknas på de andra anslutningarna.

För ATL-CPH så finns alla klasser. Då kanske det är så enkelt att I-klass saknas på många av avgångarna CPH-ARN. Om det stämmer så måste plus-biljetterna använda en klass på CPH-ARN som bara går att kombinera med longdistans-plus.

Någon som har bra tips på att ta sig från Miami ~13:00 23/11 till Arlanda? Verkar bara finnas LOT ekonomi eller alternativt köpa en revenue från Miami till EWR/IAD och ta sig vidare i Business till Arlanda via FRA/MUC eller liknande.

Hej, I brist på platser i Business på alla anslutningar på min resa till Nya Zeeland så behöver jag kombinera Eco och Bus.

Behöver jag betala 275 000 poäng även fast jag bara hittar 2 av 6 flygningar med Business eller hur räknar man?
Hittar Business mellan ARN och BKK, Economy mellan BKK och MEL, Economy mellan Mel och BKK, sen Business mellan BKK och ARN.

Hej, I brist på platser i Business på alla anslutningar på min resa till Nya Zeeland så behöver jag kombinera Eco och Bus.

Behöver jag betala 275 000 poäng även fast jag bara hittar 2 av 6 flygningar med Business eller hur räknar man?
Hittar Business mellan ARN och BKK, Economy mellan BKK och MEL, Economy mellan Mel och BKK, sen Business mellan BKK och ARN.
Ja, det räcker med att en sträcka är i business på både utresa och hemresa för att prissättningen ska bli business. Hade du däremot samtliga segment i en av sträckorna (t.ex. hela hemresan) varit i eco hade du betalat för business ena vägen och eco andra.

Beroende på pris är det kanske mer värt att betala 165k poäng för business till BKK tor och köpa eco-biljetterna därifrån?

Titta på flyg TYO-SYD, ANA brukar ha en del platser i biz.

Toppen