palmen
Moderator
Då pratade vi nog om varandra lite.Du har kanske missat min poäng i min tidigare inlägg.
Min poäng är att det blir svårt att boka en bonusresa som man kan besöka Lufthansa First Class Terminal och Singapore Airlines Private Room i en bokning med dagens (Tallinns) regler.
Jag säger inte att det har blivit svårare att besöka Lufthansa First Class Terminal eller Singapore Airlines Private Room separat.
Tillgången på Private Room har blivit avsevärt mycket bättre nu för oss med Eurobonus.
Att kunna få in både Private Room och FCT är dock svårare nu då det kräver att man hittar biljett FRA-SIN med Lufthansa som inte är helt lätt att hitta även om det är relativt god tillgänglighet om man kan vara flexibel under en vecka.
Sen finns ju möjligheten att ta FCT på utresan och Private Room på hemresan i en och samma bokning och det är en solklar förbättring nu när man kan komma åt det med First till Köpenhamn från Singapore.
Man skulle kunna åka såhär för att få in både FCT och Private Room och det ska inte vara allt för svårt att hitta tillgänglighet för dessa flighter om man är ute 330 dagar i förväg och ändrar till LH F 14 dagar innan.
ARN-FRA-PVG-BKK
BKK-SIN-CPH-ARN