Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Kimmen00

Medlem
Det går inte att vara så generell, det beror helt på vilka flyg som avses. Men det stämmer att det är 45 minuter som lägst för I/I connection, men finns vissa kombinationer som kräver 2h tex.

Ja.. landar man från Sverige och det är bussgate in = räkna med 30 min innan man ens är inne i terminalen, sen passkontroll om man ska ut ur schengen samt (ibland) säkkontroll beroende på vilken väg man kommer,..
 

fiffig

Medlem
Nästan svar på din fråga, vet att Thai ibland gör så på business biljetterna.

Men tänkte, kan du inte ringa in, be agenten prova att reservera dina eco biljetter, och direkt kolla ifall fler eco platser fylls på?
Även jag kan bekräftar detta, jag såg igår kväll att det fanns business ARN-BKK samt BKK-ARN i aug, alltså 5 mån innan (!) och bokade 2st av 2 kvar, sen kollade direkt efteråt och då fanns det 2 biljetter kvar på business. Jag som trodde de släpper business 3 mån innan…
 
Även jag kan bekräftar detta, jag såg igår kväll att det fanns business ARN-BKK samt BKK-ARN i aug, alltså 5 mån innan (!) och bokade 2st av 2 kvar, sen kollade direkt efteråt och då fanns det 2 biljetter kvar på business. Jag som trodde de släpper business 3 mån innan…
Thai släpper 180 dagar innan.

Lufthansa släpper 90 dagar innan.
 

JacobGBG

Medlem
Lite allmän fråga - Har familj på fyra (2 barn under 10) och reser med *A Award Eco till Asien ToR. Som EBG, hur hade ni resonerat kring lounger?
 

erc

Medlem
Letar förvirrat och frustrerat efter funktionen "Sök efter SAS bonusresor" på sas.se. Minns att det fanns ett enkelt sätt att se tillgång på awardresor per månad till olika destinationer. Men den funktionen tycks vara som bortblåst - eller är det bara jag som är trögtänkt?
 
Toppen